Legújabban már az olaszok is érdeklődnek a világviszonylatban relatíve olcsónak számító magyar fogorvosi ellátás iránt, ezt bizonyítja az is, hogy a milánói Holident utazási iroda által néhány hete beindított szolgáltatás egyre több embert vonz. A csomag kezeléssel egybekötött túrát tartalmaz.
Legújabban már az olaszok is érdeklődnek a világviszonylatban relatíve olcsónak számító magyar fogorvosi ellátás iránt, ezt bizonyítja az is, hogy a milánói Holident utazási iroda által néhány hete beindított szolgáltatás egyre több embert vonz. A csomag kezeléssel egybekötött túrát tartalmaz - írja a Magyar Hírlap.
A budapesti fogászati klinikákon átlagosan 30-70%-kal olcsóbban teszik rendbe a páciens fogait, mint Lombardiában.
Az Io Donna című olasz női magazin összeállítása szerint három korona és egy fogtömés Budapesten 800 euróba (220 ezer Ft), Milánóban viszont 1,500 euróba, azaz 412 ezer forintba kerül. Egy komplikáltabb kezelésen a lap szerint akár egy luxusautó árát is megspórolhatja a látogató.
Az osztrák és svájci fogturizmusnak régi hagyománya van a nyugati határ közelében, Sopronban mintegy 400 orvos praktizál, a várost ezért a fogorvosok városának is nevezik. Legújabban az olaszok is csatlakoztak a látogatók táborához, ám ők a britekkel együtt elsősorban a fővárosi rendelőket keresik fel.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








