18 °C Budapest

Zenél a kólásüveg? - Egy érdekes akció

Pénzcentrum
2006. augusztus 3. 06:50

Legújabb promóciójuk keretében 70 millió zeneszámot ad ajándékba a Coca-Cola és az Apple, mellyel a legális zeneletöltést szeretnék népszerűsíteni.



Az augusztus közepén kezdődő és 6 héten át tartó kampány ideje alatt 70 millió kódot rejtenek a Coca-Cola és a Diet Cola promóciós palackjaira, mely kódokat az iTunes Music Store-ban zenére lehet váltani.

Egy kód egy 79 penny árú szám letöltésére jogosít fel, melyet az iTunes több mint 3 millió dalos listájáról lehet kiválasztani. Egy fő maximum 5 számot tölthet le az akció keretein belül.

Nem ez az első eset, hogy a Coca-Cola digitális letöltést kínál, 2004-ben a cég elindította a MyCokeMusic című weboldalt, múlt hónapban azonban megszüntette azt, mivel versenyképtelennek bizonyult, többek között az iTunes-zal szemben.
Példátlan összefogás a hazai Kickstarter mellett (x)

A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.

Óriási dobásra készül 2023-ban a magyar Kickstarter: ez lehet a válság ellenszere?

Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.

Újabb két közösségi kampány lett sikeres: mutatjuk, hogy melyik (x)

Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.

Jövőre ezeket az ötleteket lesz érdemes figyelni!

Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2023. március 26. vasárnap
Emánuel
12. hét
Március 26.
A Lila nap
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?