Felháborodást váltott ki az elmúlt hét során a Chicago Tribune egyik cikke, melyben az Apple szóvivőjét idézve az író azt a következtetést vonta le, hogy a cég sikertermékét, az iPodot szándékosan úgy tervezték, hogy 4 évet bírjon ki.
A hivatalos forrásból érkező, hírként értékelt információ joggal rázta meg az iPod-őrülettől fűtött tömegeket, akik kedvenc zenelejátszóikat "öltöztetik" és rengeteg kiegészítővel látják el, a cég nagy örömére.
Az Apple illetékesei azonnal cáfolták a hírt, a szóvivő ugyanis csak annyit mondott, évekig tart a készülék ("lasts for years"), ehelyett azonban a cikkben az jelent meg, hogy 4 évre tervezték ("lasts four years").
A szóvivő egyébként kiemelte, hogy a lejátszóknál a hibás készülékek aránya 5% alatti, ami kifejezetten alacsonynak tekinthető az elektronikai cikkek területén.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








