Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter, Szetey Gábor kormányzati személyügyi államtitkár, és Fórián István, a Magyar Suzuki Zrt. vezérigazgató-helyettese közös sajtótájékoztatón ismertette a "Váltás Program - a versenyszféra összefogása a közszolgálatból távozókért" néven útjára indított kezdeményezést. A program célja, hogy megkönnyítse a köztisztviselők és közalkalmazottak
elhelyezkedését a piacon, illetve hogy a hazai magánszektor — felismerve a magasan képzett munkavállalók ismereteit — profitáljon a közszféra munkaerőpiaci megjelenéséből.
A Magyar Suzuki Zrt. decemberig a mostani 4100 munkavállaló mellé további 600 felvételét tervezi. A cég jelenlegi alkalmazottainak alig 10 százaléka diplomás munkavállaló. A vállalat elsősorban a magasan kvalifikált, diplomával rendelkező alkalmazottak számát kívánja növelni a közszférából távozó munkaerő felvételével. A Suzuki együttműködik a www.munkaerotar.hu ingyenes online munkaerő-közvetítő portállal is, amelyen a versenyszférában megjelenő köztisztviselők és közalkalmazottak, illetve az azok ismereteit hasznosítani kívánó egyéb cégek is közvetlenül kapcsolatba léphetnek.
"A Gazdasági és Közlekedési Minisztériumból (GKM) a kormányzati átalakítások következtében mintegy 150 kolléga kényszerül távozni. A tárca elkötelezett a nagyfelkészültségű munkatársak piaci boldogulása iránt. Ezért a GKM nem csupán támogatja valamennyi, a hazai társadalmi folyamatok iránt felelősséget érző, a munkaerőpiaci folyamatokat pozitívan befolyásoló vállalatok kezdeményezéseit, hanem önálló programmal is segíti a köztisztviselők sikeres karrierépítését" - áll a minisztérium közleményében.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml
- Bejött a Netflix stratégiája, brutális nyereséget könyvelhettek el
- Nem kizárt egy új üzemanyagárstop – a nap hírei
- Németországi kémügy: bekérették az orosz nagykövetet, de nem késett a válasz
- A dél-koreai kormány kénytelen volt engedni a tiltakozó orvosoknak