2 °C Budapest

Itt a Tesco-trendi! - Szeretik a magyarok...

Pénzcentrum
2006. július 28. 13:30

Még tombol a nyár, de a Tesco hipermarketekbe már megérkezett a Cherokee őszi kollekciója. A magyar piacon is bevezetésre került a trendi ruházati termékeket kínáló márka, melynek kizárólagos forgalmazója a Tesco. Így Nagy-Britannia, Csehország és Lengyelország Tesco áruházai után a hazai Tesco hipermarketekben folytatódhat a Cherokee sikertörténete. Ez az első alkalom, hogy egy jól ismert divatmárka egy hipermarketlánccal együttműködve próbál betörni a magyar piacra.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.


A Cherokee 1973-tól ismert a divat világában. Az amerikai márka 2002-ben jelent meg Angliában, és azóta az egyik legsikeresebb és legkeresettebb ruházati márkává lépett elő. A Cherokee népszerűsége abban rejlik, hogy minőségi divatos mindennapi viseletet kínál elérhető áron az egész családnak. A Tesco hipermarketekben először az őszi majd idén még a téli kollekció női, férfi és gyermek ruházata vásárolható meg.

A Cherokee az elmúlt 33 évben a harmadik legnagyobb licensz márkává vált. Az éves forgalom 2006-ban meghaladta a 3 milliárd dollárt. A Cherokee ruházati termékeket világszerte 21 országban, 4000 üzletben árusítják. A Cherokee márka bevezetése jól tükrözi a Tesco stratégiai törekvését, hogy a nem élelmiszer típusú termékek forgalmát bővítse. Az elmúlt pár nap tapasztalata szerint a magyar vásárlók máris megkedvelték a Cherokee-t.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. november 27. szombat
Virgil
47. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. november 27. 19:18