7 °C Budapest

Itt a Tesco-trendi! - Szeretik a magyarok...

Pénzcentrum
2006. július 28. 13:30

Még tombol a nyár, de a Tesco hipermarketekbe már megérkezett a Cherokee őszi kollekciója. A magyar piacon is bevezetésre került a trendi ruházati termékeket kínáló márka, melynek kizárólagos forgalmazója a Tesco. Így Nagy-Britannia, Csehország és Lengyelország Tesco áruházai után a hazai Tesco hipermarketekben folytatódhat a Cherokee sikertörténete. Ez az első alkalom, hogy egy jól ismert divatmárka egy hipermarketlánccal együttműködve próbál betörni a magyar piacra.


A Cherokee 1973-tól ismert a divat világában. Az amerikai márka 2002-ben jelent meg Angliában, és azóta az egyik legsikeresebb és legkeresettebb ruházati márkává lépett elő. A Cherokee népszerűsége abban rejlik, hogy minőségi divatos mindennapi viseletet kínál elérhető áron az egész családnak. A Tesco hipermarketekben először az őszi majd idén még a téli kollekció női, férfi és gyermek ruházata vásárolható meg.

A Cherokee az elmúlt 33 évben a harmadik legnagyobb licensz márkává vált. Az éves forgalom 2006-ban meghaladta a 3 milliárd dollárt. A Cherokee ruházati termékeket világszerte 21 országban, 4000 üzletben árusítják. A Cherokee márka bevezetése jól tükrözi a Tesco stratégiai törekvését, hogy a nem élelmiszer típusú termékek forgalmát bővítse. Az elmúlt pár nap tapasztalata szerint a magyar vásárlók máris megkedvelték a Cherokee-t.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 25. csütörtök
Márk
17. hét
Április 25.
Malária világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem