Több utazási iroda is jogtalanul emelte árait, közvetlenül a kiutazás előtt. Az emelések legfőbb oka a kerozindíj. Azonban a hatályos jogszabályok szerint ez nem lehetséges - közölte a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség (FvF).
Több utazási iroda is jogtalanul emelte árait, közvetlenül a kiutazás előtt. Az emelések legfőbb oka a kerozindíj. Azonban a hatályos jogszabályok szerint ez nem lehetséges - közölte a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség (FvF).
Több ember zsebéből is jogtalanul vesznek ki pénzt az utazási irodák, amennyiben az utazási szerződés megkötése után, az utazás előtt 20 nappal árat emelnek - áll a közleményben, amely szerint az utóbbi időben előfordult, hogy ezt a kerozindíj bevezetésével indokolták, ami a hatályos magyar jogszabály alapján nem lehetséges.
A díj emelésére kizárólag a közlekedési költségek nemzetközi egyezményen alapuló díjszabási vagy hatósági árának változása miatt, továbbá egyes szolgáltatásokkal kapcsolatos adó, illeték, valamint a szolgáltatóval kötött szerződésben szereplő deviza forintárfolyamának időközi változása miatt kerülhet sor.
Az áremeléseket a fogyasztók többnyire "lenyelik", mivel nem ismerik jogaikat. Pedig fontos tudni, hogy amennyiben egy ilyen változtatás, áremelés történik, az utasok nem saját érdekkörben állhatnak el a szerződéstől, s így nemhogy kötbért nem kell fizetniük, hanem több mindenre, így akár kártérítésre is jogosultak.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








