Itt a nyár, eljött a diákmunkák ideje, sokan külföldi munkavállalásban gondolkoznak, és egyre többen jelentkeznek a hajókon vállalható állásokra. Ennek számtalan oka van, mint például - ami magyar szemmel talán a legfontosabb - a jó kereseti lehetőségek (egzisztenciateremtés), a világ megismerése és a nyelvismeret továbbfejlesztése stb.
Itt a nyár, eljött a diákmunkák ideje, sokan külföldi munkavállalásban gondolkoznak, és egyre többen jelentkeznek a hajókon vállalható állásokra. Ennek számtalan oka van, mint például - ami magyar szemmel talán a legfontosabb - a jó kereseti lehetőségek (egzisztenciateremtés), a világ megismerése és a nyelvismeret továbbfejlesztése stb.
Kedvedre válogathatsz a lehetőségek közül, de van néhány alapfeltétel - szakmai tapasztalat, kommunikációs készség, életkor, ami általában 19-30 év közötti és nyelvtudás - aminek meg kell felelned, ahhoz, hogy sikeresen átjuss a személyes interjún.
Gyakorlatban a legmegterhelőbb a fizikai fáradtság leküzdése ugyanis előfordul, hogy a hét minden napán 12 órát esetleg 15-öt kell dolgoznod.
A szerződések óceáni illetve tengerjáró esetén 2-6 hónapra szólnak, míg az európai folyamokon szezonra kötik a megállapodást, tehát márciustól-novemberig.
A tengeri munkára közvetítő cégek közül Magyarországon a 3 legjelentősebb: Crew Agency Hungary, Global Manning Network (GMN) és a Gastro Guard training & job center.
A Crew Agency Hungary munkatársa szerint több tapasztalattal és minél jobb nyelvtudással nagyobb esélyt teremthetsz az elhelyezkedésre. "Indítunk tanfolyamot, ami felkészít a luxushajón való munkavállalásra szakmai és nyelvi intenzív tréning keretében 1 hónap alatt. Lehet választani angol illetve német nyelvi képzés között, de a szakmai tréning gyakorlatot nem biztosít csupán felkészít a munkavégzésre."
Global Manning Network (GMN) a honlapján teljes körű tájékoztatást ad arról, hogy kinek ajánlja a munkát, mik a feltételek, magáról a munkáról és az ellátásról is részletes tájékoztatást ad továbbá a leggyakrabban feltett kérdésekre is megtalálod a választ. Ha az egyéniséged és a nyelvtudásod megfelel örömmel nyújt segítséget szakmai jártasság megszerzésében szállodákban, éttermekben való elhelyezéssel.
A Gastro Guard training & job center 1997 óta kizárólagos partnerirodája a Princess Cruises amerikai hajótársaságnak, amely 14 luxus óceánjárót üzemeltet a Föld minden tengerén.
Mivel luxus óceánjárókról van szó itt a fizetések is a magasabb kategóriában mozognak, de az elvárások is erre a szintre emelkednek, például minden munkához referenciával igazolt gyakorlat szükséges és kiváló személyiséggel kell rendelkezni.

Az említett cégek - kivétel Gastro Guard training & job center - a befektetési tanácsokkal is a rendelkezésedre állnak arra az esetre, ha a megkeresett pénzedet megfontoltan kívánod elkölteni, és akkor is felkészülten várnak, ha tartalékolni szeretnéd úgy, hogy a legbiztonságosabb és legnagyobb hozamú befektetéssel forogjon a pénzed.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








