17 °C Budapest

Idén is az egészségért kampányol a Tesco

Pénzcentrum
2006. május 19. 09:13

A Nemzeti Népegészségügyi Program keretében, az ÁNTSZ részvételével harmadik alkalommal rendezi meg a Tesco-Global Áruházak Zrt. az Egészség Heteket. A május 19-i nyitónapon az ország 20 Tesco áruházában az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat Megyei Intézeteinek szakértői szolgálnak tanácsokkal az egészséges életmóddal és az egészségvédelemmel kapcsolatban.



Magyarországon az összes halálozás fele szív- és érrendszeri betegségekből, negyede pedig daganatos megbetegedésekből származik. Az egészségügyi szakemberek számára különösen elkeserítő, hogy jelentős részük, a szív- és érrendszeri betegségek egyharmada, a daganatos betegségeknek pedig 30-40 százaléka egészséget támogató életmóddal megelőzhető lenne.

Az egészséget támogató étkezés a közhiedelemmel ellentétben a pénztárcát nem terheli jelentősen túl, és különleges utánajárást sem igényel, s néhány egyszerű alapszabály megtartásával bárki elkerülheti az elhízásból, rossz étkezési szokásokból eredő betegségeket.

A magyar étkezési és mozgási szokások azonban még mindig a megelőzés ellen hatnak. A Nemzeti Népegészségügyi Program meghatározott néhány olyan egyszerű, olcsó és gyors lépést, amelyek segítségével a berögzült káros szokások rövid idő alatt megváltoztathatók: napi háromszori zöldség-gyümölcs fogyasztással például, növényi zsiradék, több fehér, és kevesebb vörös hús, illetve tejtermékek rendszeres fogyasztásával esélyt adhatunk magunknak egy hosszabb, betegségektől mentesebb életre.

A Tesco és az ÁNTSZ már harmadik alkalommal döntött úgy, hogy közösen kínálnak lehetőséget a változtatni vágyóknak. Május 19-én az ország 20 Tesco áruházában étkezési szakértők, dietetikusok adnak tanácsot az érdeklődőknek az egészséges életmóddal, helyes táplálkozással kapcsolatban.

Ezzel egyidejűleg a Tesco - a tanácsadáson túl - az azonnali cselekvést választókra is gondol: az Egészség Hetek idejére különleges akciókat hirdet számtalan, az egészséges életmódot szolgáló termékére. Ez évben a Tesco a kampány keretében a bio- és öko-termékekre helyezte a hangsúlyt.
Farmról az asztalra: így segítheti ez az üzleti modell a kisgazdaságokat

A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 26. péntek
Ervin
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm