3 °C Budapest

Idén is az egészségért kampányol a Tesco

Pénzcentrum
2006. május 19. 09:13

A Nemzeti Népegészségügyi Program keretében, az ÁNTSZ részvételével harmadik alkalommal rendezi meg a Tesco-Global Áruházak Zrt. az Egészség Heteket. A május 19-i nyitónapon az ország 20 Tesco áruházában az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat Megyei Intézeteinek szakértői szolgálnak tanácsokkal az egészséges életmóddal és az egészségvédelemmel kapcsolatban.



Magyarországon az összes halálozás fele szív- és érrendszeri betegségekből, negyede pedig daganatos megbetegedésekből származik. Az egészségügyi szakemberek számára különösen elkeserítő, hogy jelentős részük, a szív- és érrendszeri betegségek egyharmada, a daganatos betegségeknek pedig 30-40 százaléka egészséget támogató életmóddal megelőzhető lenne.

Az egészséget támogató étkezés a közhiedelemmel ellentétben a pénztárcát nem terheli jelentősen túl, és különleges utánajárást sem igényel, s néhány egyszerű alapszabály megtartásával bárki elkerülheti az elhízásból, rossz étkezési szokásokból eredő betegségeket.

A magyar étkezési és mozgási szokások azonban még mindig a megelőzés ellen hatnak. A Nemzeti Népegészségügyi Program meghatározott néhány olyan egyszerű, olcsó és gyors lépést, amelyek segítségével a berögzült káros szokások rövid idő alatt megváltoztathatók: napi háromszori zöldség-gyümölcs fogyasztással például, növényi zsiradék, több fehér, és kevesebb vörös hús, illetve tejtermékek rendszeres fogyasztásával esélyt adhatunk magunknak egy hosszabb, betegségektől mentesebb életre.

A Tesco és az ÁNTSZ már harmadik alkalommal döntött úgy, hogy közösen kínálnak lehetőséget a változtatni vágyóknak. Május 19-én az ország 20 Tesco áruházában étkezési szakértők, dietetikusok adnak tanácsot az érdeklődőknek az egészséges életmóddal, helyes táplálkozással kapcsolatban.

Ezzel egyidejűleg a Tesco - a tanácsadáson túl - az azonnali cselekvést választókra is gondol: az Egészség Hetek idejére különleges akciókat hirdet számtalan, az egészséges életmódot szolgáló termékére. Ez évben a Tesco a kampány keretében a bio- és öko-termékekre helyezte a hangsúlyt.
Óriási dobásra készül 2023-ban a magyar Kickstarter: ez lehet a válság ellenszere?

Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.

Újabb két közösségi kampány lett sikeres: mutatjuk, hogy melyik (x)

Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.

Jövőre ezeket az ötleteket lesz érdemes figyelni!

Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!

Zubreczki Dávid: teljesen abszurd, hogy erről végleg lemondtak a budapestiek

A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2023. január 27. péntek
Angelika
4. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Digital Transformation 2023
Innovatív technologiák a hatékonyságnövelésért!
Sustainable Tech 2023
Innováció ma, zöld gazdaság holnap!
Biztosítás 2023
A tavasz meghatározó pénzügyi konferenciája március 8-án!
EZT OLVASTAD MÁR?