A francia szupermarket-hálózat, az Auchan is belép a mobilpiacra virtuális szolgáltatóként Franciaországban, melyhez a Vivendi Universal SFR hálózatát veszi igénybe.
A szabályozás értelmében a hálózattal rendelkező szolgáltatóknak meghatározott díj ellenében engedélyezniük kell a hálózat használatát a piacralépőknek, akik így tulajdonképpen virtuális (saját infrastruktúra nélküli) szolgáltatók lesznek.
A piacra lépő vállalat, ebben az esetben az Auchan a saját márkájában rejlő értékeket próbálhatja meg kiaknázni a piacon. A koncepció nem egyedi, a Tesco is hasonlóval próbálkozik, a legtöbben ugyanis márkanevéről az olcsóságra asszociálnak, ami jól jön egy ilyen éles árbersennyel jellemezhető szegmensben.
A francia mobilpiac egyébként egyike a legkevésbé kompetitív piacoknak, a fogyasztók így mindenképpen profitálhatnak az új szereplők belépéséből. A francia szabályozó hatóság szerint jelenleg már 9 virtuális szolgáltató működik az országban.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
Erről ne maradj le!
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
EZT OLVASTAD MÁR?

Pénzcentrum | 2025. december 7. 19:03

Pénzcentrum | 2025. december 7. 18:27

Agrárszektor | 2025. december 7. 19:28





