Nagy a felháborodás az MDF háza táján. A párt szinte egy emberként hördült fel az RTL Klubon folyó műsor előzetes miatt, amelyben Fábry Sándor, a népszerű műsorvezető, az alábbi versikével mulattatja a közönséget: "Zöld erdőbe jártam, ibolyát találtam, nem akar szavazni, le kéne savazni". Ekkor szakadt el a cérna az MDF-nél és az ORTT-hez valamint Kolosi Péterhez, az RTL Klub programigazgatójához fordul Dávid Ibolya, az MDF elnöke.
Herényi Károly frakcióvezető szerdán Budapesten egy sajtótájékoztató keretében, amelyet három "SAV Erős méreg! Vigyázat életveszélyes!" feliratú műanyag kanna mellett állva tartotta meg, hangfelvételről játszották le az Esti Showder című műsor április 20-i adásának beharangozóját. Elfogadhatatlan, hogy a közélet odáig fajuljon a két választási forduló között, hogy valakinek a fizikai megsemmisítésével viccelődjenek - mondta Herényi Károly - adta hírül az MTI.
Majd miután hamuszürke arccal közölte mondanivalóját a sajtó képviselőinek kiosztott néhány, Dávid Ibolya által írt levelet. Ezek a levelek azt tartalmazzák, hogy a beharangozó anyag április 17-én és 18-án több alkalommal is adásba került, s a csatorna internetes honlapján is elhelyezték.
Dávid Ibolya levelében leszögezi: a médiatörvény kimondja, hogy a műsorszolgáltató tevékenysége nem sértheti az emberi jogokat, és nem lehet alkalmas a személyek elleni gyűlölet keltésére. Az alkotmány biztosítja mindenkinek az emberi méltósághoz, a jó hírnév védelméhez fűződő jogot.
"Az említett kijelentés nyilvánvaló áthallást hordoz, annak nyilvánvaló címzettje és megszólítottja vagyok, különös tekintettel arra a politikai közegre, közhangulatra, amely a 2006-os országgyűlési választások két fordulója között a Magyar Demokrata Fórum által meghozott politikai döntéseket pro és kontra minősíti. A kijelentés végén található felszólítás súlyosan sérti személyemet, emberi méltóságomat, jó hírnevemet és túlmegy azon a határon, amit a szabad véleménynyilvánítás körében - közszereplőként - eltűrni lennék köteles" - írja az ORTT-hez és Kolosi Péterhez címzett levelében Dávid Ibolya.
Az ORTT-hez címzett levélben szerepel, hogy az MDF elnöke közigazgatási eljárás lefolytatását kéri a rádiózásról és televíziózásról szóló törvény megsértése alapján a műsorszolgáltatóval szemben. A pártelnök külön levélben tesz panaszt a testület panaszbizottságánál.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








