Kísérleti jelleggel megnyitotta első "luxusdiszkontját" a világ legnagyobb kiskereskedelmi hálózata, a Wal-Mart. A texasi "supercenter" elsősorban a női vásárlók igényeit igyekszik kielégíteni, valamint az üzlet elrendezése, az áruválaszték és a kiszolgálási stratégiák területén is kísérletezési lehetőséget nyújt a vállalatnak.
Kísérleti jelleggel megnyitotta első „luxusdiszkontját” a világ legnagyobb kiskereskedelmi hálózata, a Wal-Mart. A texasi „supercenter” elsősorban a női vásárlók igényeit igyekszik kielégíteni, valamint az üzlet elrendezése, az áruválaszték és a kiszolgálási stratégiák területén is kísérletezési lehetőséget nyújt a vállalatnak.
Az új üzletben szélesebb termékpalettáról válogathatnak a vevők (csak a bor-részleg 1,200 különböző terméket kínál), lesz sushi-bár és WiFi-vel ellátott kávézó is.
A Wal-Mart vezetése szerint az új környezetet egyértelműen a női vásárlók szokásainak megfelelően alakították ki. Első látásra minden azt sejteti, hogy a Wal-Mart felfelé mozdult el a diszkont kategóriából, ezt azonban a menedzsment határozottan tagadja, szerintük egyszerűen szélesebb rétegek megszólításáról van szó.
FRISS HÍREK
Több friss hír
Erről ne maradj le!
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
NAPTÁR
Tovább
2025. december 28. vasárnap
Kamilla
52. hét
Ajánlatunk
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.
Vásárlás legolvasottabb
3
KONFERENCIA
Tovább
EZT OLVASTAD MÁR?

Pénzcentrum | 2025. december 28. 13:04

Pénzcentrum | 2025. december 28. 12:07

Agrárszektor | 2025. december 28. 12:29





