A GfK Hungária Piackutató Intézet Étkezési szokásokra vonatkozó felméréséből az derül ki, hogy a magyarok mintegy 40 százaléka naponta fogyaszt ásványvizet, s az összes vízfogyasztásunk jóval az európai átlag felett van. A WSJ-GfK 2005 őszén végzett, 17 európai országra, valamint az USA-ra, Oroszországra és Törökországra kiterjedő kutatása kimutatta, hogy Európában az olaszok 92 százaléka iszik vizet a főétkezéshez, de Magyarország a maga 78 százalékos értékével igen előkelő helyen áll a rangsorban.
A GfK ConsumerScan adatai szerint háztartások egyre magasabb aránya vásárol ásványvizet: 2000-ben 70 százalékuk, 2005-ben pedig már 82,3 százalékuk vásárolt ebből a termékből. 2000-ben átlagosan 22 alkalommal, 2005-ben pedig mintegy 25 alkalommal került ásványvizes palack a kosarukba, vagyis egyre gyakrabban vásárolják ezt a szomjoltót. Emellett az egyszerre beszerzett mennyiség is nő: egy-egy alkalommal egyre több ásványvizet vesznek a háztartások.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








