Története során először színezte át drasztikusan logoját a McDonald’s, hogy izraeli éttermei elnyerjék a kóser minősítést. A változtatást egy tel avivi rabbi kérte, mivel enélkül nem akarta kóserré minősíteni az egységeket. Szerinte ez megtéveszthette volna az embereket, akik azt hihették volna, hogy minden McDonald’s kóser.
A két átalakított egység logoja kék alapon fehér M-et tartalmaz, az izraeli zászló mintájára. Korábban a McDonald’s soha nem tért el ilyen drasztikusan a vörös alapszíntől a helyi követelmények hatására.
A gyorsétteremlánc vezetése leszögezte azonban, hogy minden izraeli egységük kóser alapanyagokból dolgozik, hiszen ez alapkövetelmény egy olyan országban, ahol a konkurencia legtöbb étterme minősített. (A Burger King és az izraeli Burger Ranch hálózat is jónéhány kóser egységet működtet, a Burgers Bar nevű helyi lánc pedig 100%-osan kóser.)
Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.
Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.
Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.
A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.
- Kihúzták az ötös nyerőszámait, egyvalaki különösen örülhet
- MNB-elnök: 2030 előtt Magyarország aligha tud csatlakozni az eurózónához – a nap hírei
- Újabb remény a daganatra hajlamos emberek számára
- ÉLŐ: RB Leipzig-Eintracht Frankfurt
- BL-döntős a Ferencváros női kézilabda csapata
- Hivatalos: elválnak a PSG és Lionel Messi útjai
Sustainable World 2023
Portfolio Balaton Business Forum 2023
BUDAPEST - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


