Teret veszít a Tesco

Pénzcentrum
2006. március 9. 11:00

Versenytársai szorításában egyre lassabban növekszik a Tesco piaci részesedése Nagy-Britanniában, az ütem azonban még így is impresszív a Taylor Nelson Sofres piackutató legfrissebb adatai szerint.

 

A Tesco piaci részesedése év/év alapon 29.1-ről 30.4%-ra nőtt a február végéig tartó negyedév során, a növekedés üteme azonban évek óta nem volt ilyen alacsony, ami egyértelműen a verseny éleződésével magyarázható.

 

A brit második helyezett a Wal-Mart Asda nveű leánya lett 16.6%-os szelettel, de őt közelről támadja a Sainsbury 16.2%-kal.

 

A William Morrison részesedése 12.5%-ról 11.2%-ra esett vissza, a cég továbbra is a két éve megvásárolt Safeway lánc integrálásával küzd.

EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. május 8. 19:18