Versenytársai szorításában egyre lassabban növekszik a Tesco piaci részesedése Nagy-Britanniában, az ütem azonban még így is impresszív a Taylor Nelson Sofres piackutató legfrissebb adatai szerint.
A Tesco piaci részesedése év/év alapon 29.1-ről 30.4%-ra nőtt a február végéig tartó negyedév során, a növekedés üteme azonban évek óta nem volt ilyen alacsony, ami egyértelműen a verseny éleződésével magyarázható.
A brit második helyezett a Wal-Mart Asda nveű leánya lett 16.6%-os szelettel, de őt közelről támadja a Sainsbury 16.2%-kal.
A William Morrison részesedése 12.5%-ról 11.2%-ra esett vissza, a cég továbbra is a két éve megvásárolt Safeway lánc integrálásával küzd.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








