A klikkelési-csalás botrány lezárásaként 90 millió dollárt fizetne a Google azon hirdetőinek, akiknek az elmúlt évek során túlszámlázott.
A megegyezés minden olyan hirdetőt érint, aki az elmúlt négy év során kapcsolatban állt a Google-lel. A fizetség tulajdonképpen hirdetési keretként kerül majd elszámolásra, melyet a partnerek a jövőben felhasználhatnak.
A megegyezést a bíróságnak még jóvá kell hagynia.
A Yahoo-t szintén támadások érik az ügyben, ők azonban készek a végsőkig kiállni ártatlanságukért, melyet peres úton bizonyítanának.
A Google szinte az összes bevételét online hirdetésből szerzi, az üzleti modell biztonsága szempontjából így rendkívül fontos a cég számára a kellemetlen ügy minél korábbi és kedvezőbb kimenetelű lezárása. (A 90 millió dollár persze a csalás mértékéhez viszonyítva elviselhető összeg, ez mindössze az elmúlt négy év során generált bevétel kevesebb mint 1%-a...)
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








