3 °C Budapest

Sebességet vált a Tesco! - Minden olcsóbb lesz?

Pénzcentrum
2006. március 8. 09:00

Amint arról korábban beszámoltunk, radikális átalakuláson megy keresztül a magyar Tesco, mely szeretné átalakítani a több sebből vérző hipermarket modellt egyfajta diszkont modellé, melynek keretében széles választékben kínálna rendkívül olcsó termékeket.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

 

Világszerte jellemző tendencia a diszkont áruházak térnyerése és hazánkban is egyértelműen elmondható, hogy a vásárlók többsége előtérbe helyezi az árat a minőséggel szemben. Az átalakulással a Tesco igyekszik felkészülni az Aldi és a Wal-Mart piacra lépésére.

 

Az alacsonyabb árakért természetesen a beszállítókkal is meg kell küzdeni, mely harcnak Csehországban áldozatául esett a Coca-Cola is. Termékeit egyszerűen kilistázta a hipermarket óriás. A tárgyalások egyelőre itthon is folynak, a multicégnek ugyanis a bevételek csökkenése mellett el kellene viselnie, hogy az olcsóbb kólát gyártók is nagyobb súlyban megjelenhessenek mellette.

 

A Tesco tehát igyekszik változtatni árpolitikáján és áttérni a sikeres diszkontláncok által alkalmazott módszerre, melynek keretében az összes kedvezmény túlnyomó részét előre kéri a beszállítóktól.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. december 6. hétfő
Miklós
49. hét
December 6.
Mikulás
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?