15 °C Budapest

Óriási bukás a Tesco-TV?

Pénzcentrum
2006. március 3. 05:55

Bevezetése óta sok fejtörést okozott a Tesco-TV a vállalat menedzsmentjének, a problémáknak köszönhetően így megtorpant a piaci bevezetés. A TV egyelőre csak a 100 legnagyobb brit Tesco-ban van jelen, holott eredetileg már 2004 végére 300 egységbe akarták bevezetni.

 

A Hughes Network Systems Europe, mint a rendszer beszállítója megerősítette, hogy egyelőre nem kaptak újabb megrendeléseket a hipermarketóriástól.

 

A Tesco-TV tulajdonképpen egy vásárláshelyi eladásösztönző eszköz, mely 5 másodperces spotokban közöl részleteket egyes termékekről, természetesen attól függően, hogy az üzlet mely szekciójában van elhelyezve.

 

A 2004-es eredmények szerint a Tesco-TV által támogatott 62 márka forgalma 10%-kal emelkedett, a menedzsment azonban további kutatásokat irányzott elő a rendszer kiterjesztése előtt.

 

A tavalyi év során a JC Decaux-val közösen folytatott vizsgálat eredményeként megállapították, hogy a képernyők közelében járó vásárlók 40%-a nézi meg a hirdetést, mely ekvivalens egy nagyobb poszternél tapasztalt értékkel. Összességében elmondható, hogy a vásárlók 86%-a látott legalább egy képernyőt és átlagosan összesen 8 TV-vel kerültek kapcsolatba. A Tesco vezetését azonban nem győzték meg ezek az adatok, a további terjesztés előtt újabb vizsgálatokat tartanak indokoltnak a spotok tartalmát és a készülékek optimális elhelyezését illetően.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 26. péntek
Ervin
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem