Bevezetése óta sok fejtörést okozott a Tesco-TV a vállalat menedzsmentjének, a problémáknak köszönhetően így megtorpant a piaci bevezetés. A TV egyelőre csak a 100 legnagyobb brit Tesco-ban van jelen, holott eredetileg már 2004 végére 300 egységbe akarták bevezetni.
A Hughes Network Systems Europe, mint a rendszer beszállítója megerősítette, hogy egyelőre nem kaptak újabb megrendeléseket a hipermarketóriástól.
A Tesco-TV tulajdonképpen egy vásárláshelyi eladásösztönző eszköz, mely 5 másodperces spotokban közöl részleteket egyes termékekről, természetesen attól függően, hogy az üzlet mely szekciójában van elhelyezve.
A 2004-es eredmények szerint a Tesco-TV által támogatott 62 márka forgalma 10%-kal emelkedett, a menedzsment azonban további kutatásokat irányzott elő a rendszer kiterjesztése előtt.
A tavalyi év során a JC Decaux-val közösen folytatott vizsgálat eredményeként megállapították, hogy a képernyők közelében járó vásárlók 40%-a nézi meg a hirdetést, mely ekvivalens egy nagyobb poszternél tapasztalt értékkel. Összességében elmondható, hogy a vásárlók 86%-a látott legalább egy képernyőt és átlagosan összesen 8 TV-vel kerültek kapcsolatba. A Tesco vezetését azonban nem győzték meg ezek az adatok, a további terjesztés előtt újabb vizsgálatokat tartanak indokoltnak a spotok tartalmát és a készülékek optimális elhelyezését illetően.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján
- Jelentős akadályt gördített el a Siemens a hatékony e-kamionok elől
- ÉKM: felfüggesztik a kamionstopot a május elseje előtti éjszakára
- Egyre több halálos áldozatot szed a hőstressz
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó