4 °C Budapest

Toporog a diszkontkirály - Már nem sok van hátra az újabb árháborúig!

Pénzcentrum
2006. március 2. 08:06

Az eredeti tervekkel ellentétben nem 2007-ben, hanem egy évvel később lép be a magyar piacra a német Aldi diszkonthálózat, melyet még a Lidl-nél is keményebb diszkontként tartanak számon. Mindez azt jelenti, hogy a hazai piac újabb árháború előtt áll, hiszen a Lidl agresszív terjeszkedése is jelentős átalakuláshoz vezetett.

Az eredeti tervekkel ellentétben nem 2007-ben, hanem egy évvel később lép be a magyar piacra a német Aldi diszkonthálózat, melyet még a Lidl-nél is keményebb diszkontként tartanak számon. Mindez azt jelenti, hogy a hazai piac újabb árháború előtt áll, hiszen a Lidl agresszív terjeszkedése is jelentős átalakuláshoz vezetett – írja a Népszabadság.

 

Az új szereplő minden bizonnyal azért késlekedik, mert a piaci sikerhez mára elengedhetetlen a teljes felkészültésg. A hírek szerint az Aldi országszerte már 30-40 telket szerzett, a sikeres bemutatkozáshoz azonban ennél több üzletre lenne szüksége, ezért lapinformációk szerint egy működő diszkontláncot is be szeretne kebelezni.

 

Egyelőre az is kérdéses, hogy hazánkban a nemzetközi terjeszkedés során használt Aldi néven jelenik meg az óriás, vagy az Ausztriában ismert Hofer nevet használja.

 

Az Aldi tulajdonképpen ugyanazokat a módszereket használja, mint a Lidl: mindössze 800 féle terméket kínál, melyek többsége saját márkás, ezeket azonban rendkívül alacsony áron adja, megelégszik 3-4%-os haszonkulccsal.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 23. kedd
Viktória
52. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?