Dúl a kampányháború, egymásnak feszülnek a pártok, ígéretlufik szállnak a levegőben és plakátok színesítik a várost, azonban, nemegyszer találkozhattunk már azzal, hogy egymás, szlogenekkel telepakolt plakátját leragasztják, összefirkálják vagy egyszerűen letépik a másik párt aktivistái, vagy megbízott szakemberei. De kik és mennyiért vállalnak el egy-egy ilyen akciót? Mint megtudtuk, számla nélkül már 10 Ft-ért elintézik kívánság szerint Orbán Viktort, vagy Gyurcsány Ferencet egy-egy kis plakátcsíkkal, mely lényegesen megváltoztatja az eredeti kampányüzenetet...
Dúl a kampányháború, egymásnak feszülnek a pártok, ígéretlufik szállnak a levegőben és plakátok színesítik a várost, azonban, nemegyszer találkozhattunk már azzal, hogy egymás, szlogenekkel telepakolt plakátját leragasztják, összefirkálják vagy egyszerűen letépik a másik párt aktivistái, vagy megbízott szakemberei. De kik és mennyiért vállalnak el egy-egy ilyen akciót? Mint megtudtuk, számla nélkül már 10 Ft-ért elintézik kívánság szerint Orbán Viktort, vagy Gyurcsány Ferencet egy-egy kis plakátcsíkkal, mely lényegesen megváltoztatja az eredeti kampányüzenetet...
A hirdetési újságokat böngészve, vagy az utcai szórólapokat nézegetve könnyedén rábukkanhatunk olyan vállalkozóra akiknek szórólapterjesztés, plakátragasztás és ezek előállítása a fő profiljuk. Mi is találkoztunk ilyen jellegű felhívással és magunkat lelkes pártkatonának kiadva, gyorsan fel is hívtuk az egyiket .Azt szerettük volna tőle megtudni, hogy az ellenkampány anyagok kinyomtatása mellett vállalná-e azok felragasztását az általunk kiválasztott konkurens párt hirdetéseire.
Megrendelésünk néhány ezer szórólapról szólt amelyeket lehetőleg egy éjszaka alatt kellett volna kiragasztgatni Budapest teljes területén. A vállalkozó eleinte roppant készséges volt. Elmondta, hogy egy szórólap ragasztása 12 forint / darab(ez később némi alkudozás után és azután, hogy tisztáztuk nem kérünk számlát 10 forintra módosult).
Majd miután közöltük vele, hogy a kampány hajrájában kellene, lehetőleg egy éjszaka alatt, leragasztani az „ellenség” ígéreteit egy kicsit elbizonytalanodott. Félreértés ne essék, nem a leragasztástól ijedt meg, hanem az idő rövidségétől, ugyanis csak hárman vannak a brigádban és egy ilyen kaliberű bevetéshez nekik legalább két nap kell. Aztán persze megkérdezte, hogy ebből nem lesz-e baj, de miután megnyugtatta saját magát, hogy neki nem kell ismernie a megrendelőt meg a céljait, nem habozott tovább.
Tehát némi befektetéssel akár bérmunkában is gyalázhatják egymást a pártok.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








