Non-profit szervezetek egy csoportja nyílt tiltakozást szervez a Yahoo és AOL törekvése ellen, miszerint fizetős e-mail szolgáltatást vezetnének be. A tervek szerint a nagy mennyiségű elektronikus levelet küldők 0.25-1 centes üzenetenkénti díjjal biztosíthatnák, hogy levelül valóban célba érjen.
Non-profit szervezetek egy csoportja nyílt tiltakozást szervez a Yahoo és AOL törekvése ellen, miszerint fizetős e-mail szolgáltatást vezetnének be. A tervek szerint a nagy mennyiségű elektronikus levelet küldők 0.25-1 centes üzenetenkénti díjjal biztosíthatnák, hogy levelül valóban célba érjen.
A szolgáltatást a Goodmail végezné a cégek számára, a befolyó bevétel java azonban az óriásvállalatoké lenne.
A tiltakozást elsősorban az adománygyűjtő csoportok támogatják, akik alkalmanként többmillió e-mailt küldenek, szerintük azonban a nagyobb e-mail forgalmat bonyolító családokat is érzékenyen érintheti a változás.
A legtöbben attól félnek, hogy az internetes cégek nem fognak ugyanolyan minőségű szolgáltatást nyújtani ingyen, mint díjfizetés ellenében, így idővel mindenki rákényszerül majd az „elektronikus bélyeg” megvásárlására.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








