Non-profit szervezetek egy csoportja nyílt tiltakozást szervez a Yahoo és AOL törekvése ellen, miszerint fizetős e-mail szolgáltatást vezetnének be. A tervek szerint a nagy mennyiségű elektronikus levelet küldők 0.25-1 centes üzenetenkénti díjjal biztosíthatnák, hogy levelül valóban célba érjen.
Non-profit szervezetek egy csoportja nyílt tiltakozást szervez a Yahoo és AOL törekvése ellen, miszerint fizetős e-mail szolgáltatást vezetnének be. A tervek szerint a nagy mennyiségű elektronikus levelet küldők 0.25-1 centes üzenetenkénti díjjal biztosíthatnák, hogy levelül valóban célba érjen.
A szolgáltatást a Goodmail végezné a cégek számára, a befolyó bevétel java azonban az óriásvállalatoké lenne.
A tiltakozást elsősorban az adománygyűjtő csoportok támogatják, akik alkalmanként többmillió e-mailt küldenek, szerintük azonban a nagyobb e-mail forgalmat bonyolító családokat is érzékenyen érintheti a változás.
A legtöbben attól félnek, hogy az internetes cégek nem fognak ugyanolyan minőségű szolgáltatást nyújtani ingyen, mint díjfizetés ellenében, így idővel mindenki rákényszerül majd az „elektronikus bélyeg” megvásárlására.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








