A cseh Mlada fronta Dnes című napilap információi szerint a Tesco kilistázta a Coca-Cola termékeit, mivel nem tudtak megállapodni a beszerzési árban. A Tesco cseh szóvivője megerősítette, hogy jelenleg nem kaphatók a Coca-Cola termékei a hipermarketekben, ám azt egyelőre nem tudta megmondani, mikor kerülnek vissza a polcokra a keresett italok.
A cseh Mlada fronta Dnes című napilap információi szerint a Tesco kilistázta a Coca-Cola termékeit, mivel nem tudtak megállapodni a beszerzési árban. A Tesco cseh szóvivője megerősítette, hogy jelenleg nem kaphatók a Coca-Cola termékei a hipermarketekben, ám azt egyelőre nem tudta megmondani, mikor kerülnek vissza a polcokra a keresett italok.
A Coca-Cola cseh szóvivője nem kívánta kommentálni a történteket a lap azonban az ügyhöz közelálló forrásra hivatkozva azt állítja, hogy az árvita a Tesco-Carrefour akvizíció miatt robbant ki.
A forrás szerint a cégek egyesítették beszerzési adatbázisukat és a Tesco hirtelen rádöbbent, hogy esetleg drágábban kap egyes termékeket, mint a Carrefour. Ezzel el is kezdődött a nyomásgyakorlás, melynek jeles állomása a kilistázás. Korábban a Magyar Hírlap is beszámolt a prágai beszállítói találkozóról, ahonnan a Tesco partnerei elégedetlenül távoztak. Kíváncsian várjuk, nálunk mikor tűnnek el egyes termékek a polcokról...
A cseh napilap szerint a beszállítók gyakran csak trükközéssel mentesülhetnek az árcsökkentés alól, a Henkel például egyszer valótlanul állította, hogy leállt az egyik üzeme, hogy ezzel tántorítsa el a Tesco-t a követelőzéstől.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Inkább többre lesz szükség, mint kevesebbre – a heti munkaidő növelését sürgetik Ausztriában
- Eldőlt: a valaha volt legdrágább Duna-híd épül meg Magyarországon
- Lengyel külügyminiszter: Oroszország vereségével végződne a NATO elleni támadás
- Vitézy Dávid: a "turistabelváros" helyett a körúton túli Budapestet kellene fejleszteni
- Ferenc pápa fogadta Sulyok Tamást
- Itt meghallgathatja Orbán Viktor CPAC-en elmondott beszédét