Mintegy 50%-kal többet költöttek tavaly DVD-re hazánkban, mint 2004-ben, a piac összforgalma így 10.5 mrd Ft-ra emelkedett. Összesen 6.6 millió DVD kelt el, mely több mint 2.5-szöröse a 2004-es mennyiségnek.
Mintegy 50%-kal többet költöttek tavaly DVD-re hazánkban, mint 2004-ben, a piac összforgalma így 10.5 mrd Ft-ra emelkedett. Összesen 6.6 millió DVD kelt el, mely több mint 2.5-szöröse a 2004-es mennyiségnek – írja a Világgazdaság.
A növekedés motorját természetesen a hipermarketekben dömpingáron kínált termékek jelentik, melyeknek köszönhetően idén is folytatódhat a növekedés.
A hazai forgalmazóknak az olcsó DVD-k mellett a kalózkodás is megnehezíti a dolgát: a filmipar hazánkban 102 millió dolláros veszteséget szenvedett el 2005-ben az amerikai jogvédő szervezet (IIPA) statisztikái szerint. (És ebben csak az amerikai filmek szerepelnek...)
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.