Japán versenytársat kap a Tesco!

Pénzcentrum
2006. február 20. 10:20

A Tesco mellett Japán egyik legnagyobb kiskereskedelmi hálózata, a Family Mart is Amerika meghódítását tűzte ki célul, ám az ázsiaiak már meg is nyitották első két egységüket. A Family Mart 2009-re 250 prémium kategóriás üzletből álló hálózatot szeretne felépíteni Kaliforniában, célcsoportja pedig demográfiailag tulajdonképpen megegyezik a Tesco-éval.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

A Tesco mellett Japán egyik legnagyobb kiskereskedelmi hálózata, a Family Mart is Amerika meghódítását tűzte ki célul, ám az ázsiaiak már meg is nyitották első két egységüket. A Family Mart 2009-re 250 prémium kategóriás üzletből álló hálózatot szeretne felépíteni Kaliforniában, célcsoportja pedig demográfiailag tulajdonképpen megegyezik a Tesco-éval.

A Family Mart Japánban több mint 6,000 egységet üzemeltet, de jelen van Tajvanban, Kínában, Koreában és Thaiföldön is. Az Egyesült Államokba Famima márkanéven törtek be.

A japánok termékválasztékban gyakorlatilag felveszik a versenyt az átlagos amerikai üzletekkel, a boltok kivitelezése azonban sokkal stílusosabb, így elsősorban a közepes és jó anyagi helyzetű háztartásokat célozzák meg.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. december 3. péntek
Ferenc, Olívia
48. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?