Minden járatra őröket állítana a BKV, hogy megelőzze a rongálásokat és a lopásokat, erre azonban nincs pénze a társaságnak.
Minden járatra őröket állítana a BKV, hogy megelőzze a rongálásokat és a lopásokat, erre azonban nincs pénze a társaságnak – írja a Magyar Hírlap.
A tapasztalatok szerint, ahol nincs őr, ott mindent elvisznek, illetve elpusztítanak. A cég hat éve vizsgálja, hogy milyen károk érik ebből eredően: az első számok még évi 100-120 millió Ft-ot mutattak, 2004-ben viszont már 780 millió feletti volt a kár.
A vandalizmus megelőzésére a BKV több járatán is őrséget szervezett, a rongálások és a lopások ellen azonban csak az jelentene megoldást, ha minden járatra jutna őr, amire persze nincs pénz. (Csak a nagyságrendek érzékeltetése végett: az éjszakai hálózat tavalyi fejlesztésekor minden vonalon működött őrző-védő szolgálat, két hónapra 7 milllió Ft-ért.)
A másik elvi lehetőség a teljes járműpark felújítása lenne, tapasztalatok szerint ugyanis az új Volvo buszokat nem bántják a vandálok.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








