Filmforgatást színleltek a Tesco menedzserei az Egyesült Államokban, miközben felmérték a leendő konkurenciát, a szupermarketek így készségesen beengedték őket.
A vállalat szóvivője beismerte, hogy az amerikai piacralépés előkészítésében fontos szerepe volt a kutatásoknak, melyek során a Tesco egy raktárépületben titokban berendezett egy próba-áruházat, amit teszt-vásárlókkal minősíttettek.
A brit hipermarket óriás az utolsó pillanatig igyekezett titokban tartani amerikai terveit, melyeket csak a napokban hozott nyilvánosságra. Mivel az Egyesült Államokban meglehetősen nehéz lesz megvetnie a lábát a Tesconak, így a fenti, nem mindennapi eszközökhöz folyamodtak.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Kézilabda, foci, lóverseny és darts - sport a tévében
- A tisztelet kultúrája - távolságot kell tartaniuk a cigizőknek a nem dohányzóktól egy európai nagyvárosban
- Szörnyű tragédia történt Budapesten
- Erősödött a forint reggelre
- Bajorország nem kér a legális kannabiszból: az Oktoberfesten teljes lesz a tilalom
- Ha szeret autózni, akkor ennek a hírnek nagyon fog örülni