27 °C Budapest

Megtéveszteni a fogyasztót? - Az drága lesz!

Pénzcentrum
2006. február 14. 08:30

A jövőben akár dupla versenybírsággal is számolhatnak a fogyasztók megtévesztésében visszaeső cégek. A nagyobb szigort a Colgate-ügy is jól példázza.

A jövőben akár dupla versenybírsággal is számolhatnak a fogyasztók megtévesztésében visszaeső cégek. A nagyobb szigort a Colgate-ügy is jól példázza – írja a Világgazdaság.

A bírság összege kapcsán mérlegelésre kerül a jogsértés súlya, annak piaci hatása, valamint az is, hogy a cég milyen előnyhöz jutott a fogyasztót megtévesztő reklámmal, vagy a hiányos tájékoztatással.

A vállalkozás megítélését javíthatja, ha elismeri hibáját, illetve ha önként felhagy a szabálytalan magatartással.

A Colgate ügyben egyébként a tévés reklámkampány költsége szolgált a bírságszámítás alapjául és bár lett volna rá ok, egyelőre nem duplázták az összeget.

Hatalmas pénzek röpködnek a magyar Kickstarteren: mutatjuk a legnagyobb dobásokat

Az alig egy hónapja indult első hazai közösségi piactéren már meg is vannak az első sikeres projektek.

Csúnyán elintézheti a magyarok megtakarításait a válság: így még kijátszhatod az inflációt

A pénzügyi szakértők most elmondták, milyen tippekkel spórolhatunk.

Ez lehet a 2022-es nyár új slágeritala Magyarországon? Hihetetlen, mennyien kattantak rá

A magyar piacon is megjelennek az enyhén alkoholos, gyümölcsös italok, egy felmérésből pedig kiderült, hogy a fiatalok különösen nyitottak ezekre az alkoholos frissítőkre.

Láthatáron a nyugdíjösszeomlás: rengeteg magyarnak lehet kemény nélkülözés az időskor

Sokan gondolják, hogy teljesen tudatosan szervezik a pénzügyeiket, és nem értik, hogy hova folyik a pénzük a hónap végére.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. június 27. hétfő
László
26. hét
Június 27.
Polgárőr nap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?