Elképesztő árbotrányba keveredett a Tesco! - A kasszánál ér a meglepetés?

Pénzcentrum
2006. február 14. 05:55

Az Association of Convenience Stores állítása szerint a Tesco drágábban adja áruit One Stop nevű hálózatában, melyet 2002-ben vásárolt fel.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

Az Association of Convenience Stores állítása szerint a Tesco drágábban adja áruit One Stop nevű hálózatában, melyet 2002-ben vásárolt fel. A szigetországban teljes a felháborodás, véleményünk szerint nem teljesen megalapozottan...

 

Az ACS próbavásárlása rámutatott arra, hogy ugyanaz az árukosár 20%-kal került többe a One Stop boltokban, mint a Tesco márkanév alatt futó üzletekben.

 

Szakértők szerint a Tesco jelentősen magasabb árakkal kínálja áruit egészen addig, a márkanév nem forog kockán.

 

Megjegyezzük, hogy gazdaságilag teljesen racionális az elkülönített márkanév alatti differenciált árazás. Emellett a Tesco illetékesei azzal érvelnek, hogy a One Stop felvásárlása óta lényegesen csökkentek a lánc árai és szerintük a felmérés egyébként sem megbízható.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. november 30. kedd
András, Andor
48. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?