Az előzetes adatok szerint jól indult az év az újautó piacon, az idei januári eredmények számottevően jobbak, mint a 2005-ös hasonló időszaki számok.
Az előzetes adatok szerint jól indult az év az újautó piacon, az idei januári eredmények számottevően jobbak, mint a 2005-ös hasonló időszaki számok – írja a Napi.
A legfrissebb adatok azért is figyelemre méltók, mert az év első két hónapja általában gyenge eladást szokott mutatni. Az összesített, hivatalos számok csak a hét végére jönnek ki.
A kiemelkedően teljesítő márkák közé tartozik a Ford mellett a Volkswagen is, előbbi 40, utóbbi 30%-os bővülést ért el év/év alapon a személyautó-eladások terén.
A növekedés egyik magyarázata lehet a tavaly év végi eladások januárra tolódása, a csökkenő áfateher miatt (amit némileg ellensúlyoz a regisztrációs adó hatása).
A januári top10-es lista élén tartotta vezető helyét a Suzuki, a második a Ford lett, a Skoda pedig bebetonozta harmadik helyét.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








