Márciustól minden okmányiroda online és real time összeköttetésben lesz a vámszervezettel, így elvileg lehetetlenné válik a regisztrációsadó-csalás. A tesztüzem február 15-től indul, március elsejétől azonban teljes kapacitással megy majd az információcsere.
Márciustól minden okmányiroda online és real time összeköttetésben lesz a vámszervezettel, így elvileg lehetetlenné válik a regisztrációsadó-csalás. A tesztüzem február 15-től indul, március elsejétől azonban teljes kapacitással megy majd az információcsere – írja a Világgazdaság.
Az új rendszer segítségével azonnali választ kaphatnak az illetékesek arról, hogy valóban befizették-e a regisztrációs adót a gépkocsi után. Manapság nem ritka, hogy az autók tulajdonosai hamisított papírokkal jelentkeznek az okmányirodáknál, melyek kellő információ hiányában nem tudnak mit tenni.
Mostantól viszont a gépkocsik forgalomba helyezését megelőzően az okmányiroda adatai közvetlenül összevetésre kerülnek a vámhatóság adatbázisával, és ha a kettő között eltérés van, akkor az okmányiroda felfüggeszti a forgalomba helyezési eljárást és vizsgálat indul.
A rendszer beindításával nem csak a mostantól jelentkező járművek adatait vizsgálják, hanem 2004 februárig visszamenőleg mindenre fény derül...
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








