A Tesco-menedzserek egyik szeme sír a másik nevet a legfrissebb márkapreferencia statisztikák láttán, melyek arról árulkodnak, hogy az Egyesült Királyságban továbbra is a Tesco a legnépszerűbb szupermarket, a vásárlói hűség azonban drámai mértékű csökkenést mutat.
A Tesco-menedzserek egyik szeme sír a másik nevet a legfrissebb márkapreferencia statisztikák láttán, melyek arról árulkodnak, hogy az Egyesült Királyságban továbbra is a Tesco a legnépszerűbb szupermarket, a vásárlói hűség azonban drámai mértékű csökkenést mutat.
A Millward Brown tanácsadó cég kutatása szerint a válaszadók 34%-a egyértelműen a Tesco márkát preferálja, míg 2003-ban 31%-os volt ez az arány. (A versenytársak közül az Asda 19, a Sainsbury 11%-ot ért el.)
A Tesco problémája elsősorban a fogyasztói hűség alakulásában gyökerezik, melynek felmérés szerinti értéke 10-es skálán 1.9-re zuhant a 2004-es 5.7-ről.
Szakértők szerint egyre inkább érződik a fogyasztókon, hogy megvetik a domináns piaci szereplőket és ez alól a Tesco sem kivétel, emellett azonban az is megfigyelhető, hogy a vásárlók az ár mellett egyre inkább szem előtt tartják a termékek minőségét, ami az adatok szerint szintén nem a Tesconak kedvez...
-
Fizetési sávok Magyarországon: Mi az elképzelés és mi a valós kép? (x)
Mennyit keresnek valójában a magyarországi szakmákban? Fizetési sávok, KSH-adatok és a No Fluff Jobs Salary Guide 2025 mutatják a valós képet.


