Kemény fába vágja fejszéjét a Tesco

Pénzcentrum
2006. február 9. 09:50

Jövőre szeretne az amerikai piacon is megjelenni a Tesco, ahol elsősorban a nyugati-parton nyitna, az amerikai igényekre szabott, új típusú egységeket.

 

A vállalat évente 436 millió dollárt költ majd a tengerentúli divízió felfuttatására, mely várhatóan már a második működési év végére eléri a fedezeti szintet.

 

2007-ben a tervek szerint csak kevés üzletet nyitnak, de nagyon gyors terjeszkedést szeretnének véghez vinni, melyet részben az újdonság varázsától, részben pedig az adaptált üzleti modelltől remélnek. Egy biztos, a világ legnagyobb kiskereskedőjének is lesz egy-két szava a Tesco belépéséhez...

Farmról az asztalra: így segítheti ez az üzleti modell a kisgazdaságokat

A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 26. péntek
Ervin
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem