Több nemzetközi internetes áruház is tiltólistára tette hazánkat, miután az ide küldött csomagok számos alkalommal nem érkeztek meg. A Magyar Posta nem tartja felelősnek magát, azt azonban elismerték, hogy a rendelt áruk zömének útját nem is tudják nyomon követni.
Több nemzetközi internetes áruház is tiltólistára tette hazánkat, miután az ide küldött csomagok számos alkalommal nem érkeztek meg. A Magyar Posta nem tartja felelősnek magát, azt azonban elismerték, hogy a rendelt áruk zömének útját nem is tudják nyomon követni – írja a Magyar Hírlap.
Akadt olyan vásárló, akinek az Amazon kétszer is sikertelenül szállított, harmadjára pedig már nem küldték el a csomagot, inkább visszafizették a pénzt.
Természetesen mindig is vesztek el csomagok, a hasonló esetek azonban az elmúlt fél évben olyannyira gyakorivá váltak, hogy több külföldi internetes áruház tiltólistára tette Magyarországot.
Az igazsághoz persze hozzá tartozik, hogy nem kizárólag a külföldről érkező küldemények válnak köddé. A Magyar Postától tavaly összesen 600 elveszett külföldi csomag után kértek a címzettek kártérítést, akik fele meg is kapta azt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








