Fizetni kell az e-mailért! - Ha azt akarod, hogy meg is kapják...

Pénzcentrum
2006. február 6. 14:00

A Yahoo és az AOL tervek szerint bevezeti a fizetős e-mail szolgáltatást, melynek elmondásuk szerint az lenne a lényege, hogy az ilyen módon küldött üzeneteket nem szűrnék ki a spam-szűrő rendszerek.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

A Yahoo és az AOL tervek szerint bevezeti a fizetős e-mail szolgáltatást, melynek elmondásuk szerint az lenne a lényege, hogy az ilyen módon küldött üzeneteket nem szűrnék ki a spam-szűrő rendszerek.

A felhasználóknak 0.25-1 centet kell fizetniük, ha biztosítani akarják, hogy levelük valóban célba ér.

A New York Times szerint a cégek évente több millió dollárt is kereshetnek a szolgáltatással, miközben azt hangsúlyozzák, hogy a társadalmi felelősségérzet hajtja őket.

Szakértők szerint az új szolgáltatás vízválasztó lesz a piacon, hiszen tulajdonképpen létrehoz egy preferált e-mail osztályt, melyhez a fizetős ügyfelek tartozhatnának.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. december 7. kedd
Ambrus
49. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?