Egyre többen használják a Budapest Bank (GE Money Bank) internet bankos szolgáltatását. 2006. január végére a Budapest Internetbank magánügyfeleinek száma meghaladta a 45 000 főt. Ezzel a 12%-os ágazati penetráció csaknem dupláját felmutató Budapest Bank a hazai piac egyik élenjáró elektronikus banki szolgáltatója lett.
A napokban publikált GKI adatok szerint szerint a hazai lakossági ügyfelek körében 12%-os az internet bankos szolgáltatást igénybe vevők aránya. Ugyanezen időszakban a Budapest Bank lakossági ügyfeleinek 22%-a használta a bank internetes szolgáltatását, a Budapest Internetbankot. A bank lakossági internet bankos felhasználóinak száma 2006. január végére (65%-os éves növekedéssel) elérte a 45 000 főt.
„Tapasztalataink is alátámasztják, hogy az interneten keresztül történő bankolást mára az ügyfelek nem csupán kényelmi, hanem egyre inkább alapvető szolgáltatásnak tartják. Ebből kiindulva a Budapest Bank folytatja korábban megkezdett innovatív fejlesztéseit.” – mondta Turny Ákos termékfejlesztési vezető.
A Budapest Bank volt az első hazai szolgáltató, amely 2002-ben bevezette az azóta ágazati standard-ként használt, biztonságnövelő kétszintű SMS belépési kódot. Szintén a bank volt az első a mobileszköz alapú (PDA) megoldások kifejlesztésében, amelyért „Az Év Internetes bankja” verseny szakmai különdíjában részesült.
A Budapest Internetbank 2005 végén megújult verziója számos funkcionális és kényelmi szolgáltatással egészült ki, valamint új design-t és a korábbinál jobban átlátható felhasználó felületet kapott. Emellett a bank szakemberei az Internet Explorert és Netscape Navigatort használók mellett kiemelt figyelmet fordítottak az alternatív böngészők egyre népesebb táborára is, így a Budapest Internetbank ma már a Mozilla Firefox, illetve Opera böngészők számára is elérhető.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború