Egyre többen használják a Budapest Bank (GE Money Bank) internet bankos szolgáltatását. 2006. január végére a Budapest Internetbank magánügyfeleinek száma meghaladta a 45 000 főt. Ezzel a 12%-os ágazati penetráció csaknem dupláját felmutató Budapest Bank a hazai piac egyik élenjáró elektronikus banki szolgáltatója lett.
A napokban publikált GKI adatok szerint szerint a hazai lakossági ügyfelek körében 12%-os az internet bankos szolgáltatást igénybe vevők aránya. Ugyanezen időszakban a Budapest Bank lakossági ügyfeleinek 22%-a használta a bank internetes szolgáltatását, a Budapest Internetbankot. A bank lakossági internet bankos felhasználóinak száma 2006. január végére (65%-os éves növekedéssel) elérte a 45 000 főt.
„Tapasztalataink is alátámasztják, hogy az interneten keresztül történő bankolást mára az ügyfelek nem csupán kényelmi, hanem egyre inkább alapvető szolgáltatásnak tartják. Ebből kiindulva a Budapest Bank folytatja korábban megkezdett innovatív fejlesztéseit.” – mondta Turny Ákos termékfejlesztési vezető.
A Budapest Bank volt az első hazai szolgáltató, amely 2002-ben bevezette az azóta ágazati standard-ként használt, biztonságnövelő kétszintű SMS belépési kódot. Szintén a bank volt az első a mobileszköz alapú (PDA) megoldások kifejlesztésében, amelyért „Az Év Internetes bankja” verseny szakmai különdíjában részesült.
A Budapest Internetbank 2005 végén megújult verziója számos funkcionális és kényelmi szolgáltatással egészült ki, valamint új design-t és a korábbinál jobban átlátható felhasználó felületet kapott. Emellett a bank szakemberei az Internet Explorert és Netscape Navigatort használók mellett kiemelt figyelmet fordítottak az alternatív böngészők egyre népesebb táborára is, így a Budapest Internetbank ma már a Mozilla Firefox, illetve Opera böngészők számára is elérhető.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








