Hazánk is kivette a részét a cseh sörök sikertörténetének írásábaz az elmúlt esztendőben - derül ki a Prague Daily Monitor írásából.
Hazánk is kivette a részét a cseh sörök sikertörténetének írásábaz az elmúlt esztendőben – derül ki a Prague Daily Monitor írásából.
2005-ben 19 millió hektoliter sört gyártottak Csehországban, mely mintegy 1.5%-os év/év alapú növekedésnek felel meg.
A növekedés motorját az export adja, a cseh fogyasztás ugyanis fél százalékkal, fejenként 160 literre esett vissza tavaly, az export azonban dinamikusan bővül és 2005-ben már mintegy 3 millió hektolitert tett ki.
A cseh sör legnagyobb külföldi fogyasztói a németek, a britek, a szlovákok és az amerikaiak, de Lengyelország mellett hazánk is egyre többet importál.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


