8 °C Budapest

Emeltdíjas SMS-ből kampányol a Fidesz?

Pénzcentrum
2006. január 26. 11:29

A 2002-es választások két fordulója között küldött, többmilliósra becsült SMS- és e-mail-forgalom többszörösére számíthatunk az idei voksoláson, mivel a pártok egyre tudatosabban használják a modern kommunikációs csatornákat.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

A 2002-es választások két fordulója között küldött, többmilliósra becsült SMS- és e-mail-forgalom többszörösére számíthatunk az idei voksoláson, mivel a pártok egyre tudatosabban használják a modern kommunikációs csatornákat – írja a Magyar Hírlap.

A lakossági üzenetek mellett vélhetően több lesz a közvetlenül a pártoktól induló akció is. Erre enged következtetni az is, hogy a nagy pártok már a választás óta eltelt időszakban is szívesen használták ezeket a módszereket, igaz főként fordított irányban, a vélemények begyűjtésére.

A Fidesz egyébként nemrég új színt vitt a politikai SMS-kampányba, a párt honlapján ugyanis emeletdíjas (240 Ft-os) üzenettel lehet előfizetni a kampányhírekre. Az összeg természetesen pótlólagos forrást jelent a kampányfinanszírozásban, amellett hogy a kezdeményezés az aktív kommunikációt is segíti.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. december 1. szerda
Elza
48. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?