Még biztonságosabb lett a Citibank?

Pénzcentrum
2006. január 25. 14:06

A Citibank Zrt., a Citigroup tagja, a mai napon bejelentette, hogy Citibank Online internetes banki rendszerének belépési folyamatát megújította, melynek következtében a szolgáltatás biztonsági szintje tovább nőtt. A piacon egyedülálló rendszer lényege, hogy a belépés az ügyfél által kiválasztott tetszőleges felhasználónévvel és jelszóval történik, melyet a számítógép képernyőjén megjelenő virtuális billentyűzeten, az egér segítségével kell beírni.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

A Citibank Zrt., a Citigroup tagja, a mai napon bejelentette, hogy Citibank Online internetes banki rendszerének belépési folyamatát megújította, melynek következtében a szolgáltatás biztonsági szintje tovább nőtt.  A piacon egyedülálló rendszer lényege, hogy a belépés az ügyfél által kiválasztott tetszőleges felhasználónévvel és jelszóval történik, melyet a számítógép képernyőjén megjelenő virtuális billentyűzeten, az egér segítségével kell beírni.

A felhasználónév és a jelszó egy minimum 6, maximum 30 betű- és számkarakterből álló kombináció lehet, melyek a virtuális billentyűzet alkalmazásnak köszönhetően láthatatlanok és nyomon követhetetlenek a számítógépre esetlegesen letöltött billentyűzet követő szoftverrel, hiszen a számítógép billentyűzetét gyakorlatilag nem kell használni.

Batara Sianturi úr, a Citibank Zrt. lakossági üzletágának vezetője elmondta: „A biztonság és a pénzügyek bizalmas kezelése stratégiánk egyik fontos alappillére. A Citibank Online internetes banki szolgáltatás biztonságát egyébként is korszerű technológia védi, beleértve a 128-bit SSL-titkosítást. Ezzel az új belépési rendszerrel azonban olyan innovatív megoldást vezettünk be, amely tovább növelte internetes banki szolgáltatásunk biztonságát.”

„Folyamatosan fejlesztjük értékesítési és ügyfélszolgálati csatornáinkat, hogy minél gyorsabbá és kényelmesebbé tegyük ügyfeleink számára a velünk való üzleti kapcsolattartást. Az internetes banki szolgáltatás keretében az ügyfelek a nap 24 órájában, a világ minden tájáról könnyen és kényelmesen intézhetik pénzügyeiket, ráadásul ez a csatorna kínálja a legkedvezőbb tranzakciós díjakat.” – tette hozzá Sianturi úr.

A Citibank Zrt. folyószámlát vezető lakossági ügyfelei, illetve a CitiBusiness üzletágban kiszolgált számlavezető kis- és középvállalkozások, továbbá lakossági fő- és társhitelkártya-birtokos, valamint Diners Club Kártya-birtokos ügyfelei számára kínálja a Citibank Online internet banki szolgáltatást. A számlavezető és egyben hitelkártya-birtokos magánügyfelek egyetlen felületen követhetik nyomon a folyószámlájukhoz és hitelkártyájukhoz kapcsolódó tranzakcióikat, és csupán néhány kattintás szükséges ahhoz, hogy bankon belüli átvezetéssel díjmentesen rendezzék hitelkártya-tartozásukat folyószámlájukról. További újdonság, hogy a bank tranzakciókról küldött sms- és e-mail üzenetszolgáltatása, a Citibank Hírnökszolgálat is, mely eddig különálló alkalmazás volt, mostantól a Citibank Online rendszerén keresztül érhető el. A Citibank Online internetes banki szolgáltatás számos funkciót tesz lehetővé. A számlavezető ügyfelek a számlaegyenlegek részleteinek és a tranzakciók megtekintésén, továbbá a hagyományos azonnali és jövőbeli, bankon belüli, illetve kívüli, valamint külföldre irányuló forint- és deviza-átutalásokon kívül egyszerűsített forintátutalási megbízásokat is megadhatnak, azaz több átutalást egyszerre, melynek kezelését tovább segíti az általuk felállított, szabadon módosítható és bővíthető kedvezményezettek listája. A tartós átutalási megbízások felállítása is olyan lehetőség, mely az ügyfelek kényelmét növeli.  A megtakarítási funkción belül az ügyfelek lekötött betéteket nyithatnak, ezeket megváltoztathatják, szükség esetén fel is törhetik. Az ügyfélszolgálati funkción belül pedig ingyenesen megváltoztathatják Citikártyájuk ATM PIN-kódját, tájékozódhatnak a bank árfolyamairól és kamatairól, valamint üzeneteken keresztül kommunikálhatnak a bank ügyfélszolgálatával. Ez utóbbi ügyélszolgálati funkciók a hitelkártya-birtokos ügyfeleknek is rendelkezésre állnak, akik interneten is nyomon követhetik az elmúlt 90 napban lebonyolított költéseiket.

A Citibank Online szolgáltatás igénylése egyszerű: azoknak az ügyfeleknek, akik 2004. április 1-je után nyitottak számlát bankunknál, elegendő felhívniuk a CitiPhone Banking telefonos ügyfélszolgálatot, vagy a bankfiókban egy bankár kérésükre azonnal aktiválja a szolgáltatást.

A régebben számlát nyitó ügyfeleknek alá kell írniuk a szolgáltatási szerződést, melyet a bank honlapjáról is letölthetnek, és a szerződés beérkezését követő két munkanapon belül a bank biztosítja az internetes hozzáférést.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. december 9. csütörtök
Natália
49. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. december 8. 20:39