A Citibank Zrt., a Citigroup tagja, a mai napon bejelentette, hogy Citibank Online internetes banki rendszerének belépési folyamatát megújította, melynek következtében a szolgáltatás biztonsági szintje tovább nőtt. A piacon egyedülálló rendszer lényege, hogy a belépés az ügyfél által kiválasztott tetszőleges felhasználónévvel és jelszóval történik, melyet a számítógép képernyőjén megjelenő virtuális billentyűzeten, az egér segítségével kell beírni.
A Citibank Zrt., a Citigroup tagja, a mai napon bejelentette, hogy Citibank Online internetes banki rendszerének belépési folyamatát megújította, melynek következtében a szolgáltatás biztonsági szintje tovább nőtt. A piacon egyedülálló rendszer lényege, hogy a belépés az ügyfél által kiválasztott tetszőleges felhasználónévvel és jelszóval történik, melyet a számítógép képernyőjén megjelenő virtuális billentyűzeten, az egér segítségével kell beírni.
A felhasználónév és a jelszó egy minimum 6, maximum 30 betű- és számkarakterből álló kombináció lehet, melyek a virtuális billentyűzet alkalmazásnak köszönhetően láthatatlanok és nyomon követhetetlenek a számítógépre esetlegesen letöltött billentyűzet követő szoftverrel, hiszen a számítógép billentyűzetét gyakorlatilag nem kell használni.
Batara Sianturi úr, a Citibank Zrt. lakossági üzletágának vezetője elmondta: „A biztonság és a pénzügyek bizalmas kezelése stratégiánk egyik fontos alappillére. A Citibank Online internetes banki szolgáltatás biztonságát egyébként is korszerű technológia védi, beleértve a 128-bit SSL-titkosítást. Ezzel az új belépési rendszerrel azonban olyan innovatív megoldást vezettünk be, amely tovább növelte internetes banki szolgáltatásunk biztonságát.”
„Folyamatosan fejlesztjük értékesítési és ügyfélszolgálati csatornáinkat, hogy minél gyorsabbá és kényelmesebbé tegyük ügyfeleink számára a velünk való üzleti kapcsolattartást. Az internetes banki szolgáltatás keretében az ügyfelek a nap 24 órájában, a világ minden tájáról könnyen és kényelmesen intézhetik pénzügyeiket, ráadásul ez a csatorna kínálja a legkedvezőbb tranzakciós díjakat.” – tette hozzá Sianturi úr.
A Citibank Zrt. folyószámlát vezető lakossági ügyfelei, illetve a CitiBusiness üzletágban kiszolgált számlavezető kis- és középvállalkozások, továbbá lakossági fő- és társhitelkártya-birtokos, valamint Diners Club Kártya-birtokos ügyfelei számára kínálja a Citibank Online internet banki szolgáltatást. A számlavezető és egyben hitelkártya-birtokos magánügyfelek egyetlen felületen követhetik nyomon a folyószámlájukhoz és hitelkártyájukhoz kapcsolódó tranzakcióikat, és csupán néhány kattintás szükséges ahhoz, hogy bankon belüli átvezetéssel díjmentesen rendezzék hitelkártya-tartozásukat folyószámlájukról. További újdonság, hogy a bank tranzakciókról küldött sms- és e-mail üzenetszolgáltatása, a Citibank Hírnökszolgálat is, mely eddig különálló alkalmazás volt, mostantól a Citibank Online rendszerén keresztül érhető el. A Citibank Online internetes banki szolgáltatás számos funkciót tesz lehetővé. A számlavezető ügyfelek a számlaegyenlegek részleteinek és a tranzakciók megtekintésén, továbbá a hagyományos azonnali és jövőbeli, bankon belüli, illetve kívüli, valamint külföldre irányuló forint- és deviza-átutalásokon kívül egyszerűsített forintátutalási megbízásokat is megadhatnak, azaz több átutalást egyszerre, melynek kezelését tovább segíti az általuk felállított, szabadon módosítható és bővíthető kedvezményezettek listája. A tartós átutalási megbízások felállítása is olyan lehetőség, mely az ügyfelek kényelmét növeli. A megtakarítási funkción belül az ügyfelek lekötött betéteket nyithatnak, ezeket megváltoztathatják, szükség esetén fel is törhetik. Az ügyfélszolgálati funkción belül pedig ingyenesen megváltoztathatják Citikártyájuk ATM PIN-kódját, tájékozódhatnak a bank árfolyamairól és kamatairól, valamint üzeneteken keresztül kommunikálhatnak a bank ügyfélszolgálatával. Ez utóbbi ügyélszolgálati funkciók a hitelkártya-birtokos ügyfeleknek is rendelkezésre állnak, akik interneten is nyomon követhetik az elmúlt 90 napban lebonyolított költéseiket.A Citibank Online szolgáltatás igénylése egyszerű: azoknak az ügyfeleknek, akik 2004. április 1-je után nyitottak számlát bankunknál, elegendő felhívniuk a CitiPhone Banking telefonos ügyfélszolgálatot, vagy a bankfiókban egy bankár kérésükre azonnal aktiválja a szolgáltatást.
A régebben számlát nyitó ügyfeleknek alá kell írniuk a szolgáltatási szerződést, melyet a bank honlapjáról is letölthetnek, és a szerződés beérkezését követő két munkanapon belül a bank biztosítja az internetes hozzáférést.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








