Nem titkoltan Budapestet szeretné uniós elosztó központjává tenni a kínai kereskedelmi minisztérium. Az Asia Center Kft. jelenleg is tárgyal egy 200 ezer négyzetméteres kereskedelmi központ kialakításáról.
Új létesítményt nem szeretnének létrehozni, egyszerűen arról van szó, hogy az Asia Center a jövőben visszatérhet eredeti koncepciójához, melyben a nagykereskedelem és a cégek bemutatkozása a jelenleginél jóval nagyobb hangsúlyt kap. A projekt összköltsége nagyságrendileg egymilliárd dollárra tehető.
A központban így számítások szerint 600-800 márkás termékeket gyártó kínai cég jelenhetne meg és mutathatná be áruit.
Az Asia Center illetékese szerint nem az épület eladásáról, hanem esetleges bérbeadásról van szó. A budapestihez hasonló központ csak egy lesz Európában, ehhez hasonlót tavaly előtt alakítottak ki Dubai-ban, mely a közel-keleti kapcsolatokat hivatott erősíteni.
A szerződést a jövő hónapban írhatják alá, a projekthez nem igényeltek állami támogatást.

Durvul az árháború a magyar boltokban: brutál húsvéti akciókat villantott az Aldi, Lidl, Spar, Tesco
A Pénzcentrum most megnézte, mik a legjobb akciók a hazai boltokban, hiszen a brutális drágulás mellett egyáltalán nem mindegy, hol vásárolunk be az ünnepre.

Kiderült a húsvéti hústitok: 2 hét múlva eldől az árstop sorsa, már olcsó sonkák lepik el a boltokat
„A jelenlegi akciós, 2000 forintos sonkák ára irreálisan alacsony most a boltokban."

Ennek sokan nem fognak örülni húsvét előtt: ezért nem lesz olcsóbb se a csokinyuszi, se a csokitojás
Március 29-én tartott sajtótájékoztatót a Magyar Édességgyártók Szövetség, beszámoltak a húsvéti várakozásokról, de a legnagyobb ágazati nehézségekről is.

Brutális árcsökkenést jelentett be a Lidl: ezek a termékek akár 29 százalékkal is olcsóbbak lehetnek
Árcsökkentési programot indított a Lidl január elsejétől, melynek köszönhetően az első negyedévben már közel 400 termék ára mérséklődött.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Évek óta nem volt erre példa a lakáspiacon: komoly előnyhöz jutottak a lakásvásárlók
Hosszú évek tartó trend fordult meg a hazai lakáspiacon: a hirdetési idők meghosszabbodtak, és a keresleti piacról a kínálati piac felé mozdult el az ágazat.
-
Klasszikus Porsche – a jövő legélvezetesebb befektetése (x)
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.
- Játszhatnak az oroszok Wimbledonban
- Már nyoma sincs a durva csonkításnak a Blahán
- Nagy Márton: előbb a magyarok, utána a vendégmunkások
- Ételt kínál Oroszország Észak-Koreának – fegyverért
- Szijjártó Péter: újabb külföldi küldetése lesz a magyar Gripeneknek
- Különleges jogkörrel ruházták fel Müller Cecíliát
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


