A Zalai Hírlap értesülései szerint egy nagykanizsai hipermarketben vásárolt fagyasztott pulykaaprólékban a vásárló otthon egy egeret talált, a fagyott tömb egyik oldalán egy egérfej, a másikon pedig az állat hátsó része lógott ki.
A Zala Megyei Állategészségügyi és Élelmiszerellenző Állomás megyei élelmiszer-higiénikusa elmondta, szerencsére nagyon ritkán fordul elő hasonló eset. Az alkalmazott technológia szerint elméletileg egyébként nem is kerülhetne rágcsáló a hús közé, most mindenesetre vizsgálódnak.
A hibáért egyébként a gyártó a felelős, aki minimum 50 ezer Ft értékű hatósági bírságra számíthat. A lap értesülései szerint a gyártónál már belső vizsgálat folyik az ügyben.
Kapcsolódó cikkek: Tojásvész a Tescoban – Trágya és penész, de gazdaságos! Hiába a tiltakozó tömeg, építhet a Tesco!Beperelték a Tescót
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








