Három hónapon belül másodjára figyelmeztetett a Peugeot Citroen, hogy a 2005-ös év eredményei elmaradnak majd a várakozásoktól.
A forgalom visszaesése miatt a vállalat vezetése jelenleg 1.9 mrd eurós üzemi profitra számít.
A Peugeot Citroen a tavalyi év során összesen 3.39 millió autót értékesített, ami 0.4%-os év/év alapú „emelkedésnek” felel meg. Nem szabad azonban figyelmen kívül hagyni, hogy az elmúlt év az európai gyártók gyengélkedéséről szólt, miközben a távol-keleti versenytársak fokozatosan növelték piaci részesedésüket.
A Peugeot szerint Európában az alacsony kamatok (kedvező hitelfeltételek) ellenére is későbbre halasztják a fogyasztók a nagyobb horderejű vásárlásokat.
A társaság a 2006-os évben bevezetendő új modellektől reméli az értékesítés felfutását.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








