Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Wizz Air, Kelet-közép Európa legnagyobb diszkont légitársasága a mai napon bejelentette, hogy a 2005. évben 1 889 608 utast szállított el. Ez az utasszám 233%-os növekedést jelent a légitársaság 2004. évi eredményeihez képest (567 885 utas).
“2005 jelentős év volt számunkra. Működésünk második évében figyelemre méltó eredményeket értünk el. Háromszorosára növekedtünk, további piacokra léptünk, folyamatos terjeszkedésünk érdekében szerződést írtunk alá 24 új Airbus A320 típusú repülőgép vásárlására és Kelet-közép Európa legalacsonyabb költségekkel működő diszkont légitársaságává váltunk a versenyképesség és a pénzügyi stabilitás érdekében. – mondta el Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója. “A Wizz Air 2006-ban tovább folytatja terjeszkedését a már meglévő piacokon és újabb kelet-közép európai országokban. A légitársaság jó úton halad afelé, hogy idén elérje a 3 milliós utasszámot és két éven belül a régió egyetlen és legnagyobb légitársaságává, illetve egyetlen kelet-közép európai bázisú diszkont légitársaságává váljon. – tette hozzá Váradi.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A rendeletet most az Európai Unió Tanácsának hivatalosan is el kell fogadnia. Kihirdetését követően az uniós országoknak három éven belül kell megkezdeniük a rendelet alkalmazását.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.