5 °C Budapest

Tarolt a fapados

Pénzcentrum
2006. január 3. 14:46

Wizz Air, Kelet-közép Európa legnagyobb diszkont légitársasága a mai napon bejelentette, hogy a 2005. évben 1 889 608 utast szállított el. Ez az utasszám 233%-os növekedést jelent a légitársaság 2004. évi eredményeihez képest (567 885 utas).

Wizz Air, Kelet-közép Európa legnagyobb diszkont légitársasága a mai napon bejelentette, hogy a 2005. évben 1 889 608 utast szállított el. Ez az utasszám 233%-os növekedést jelent a légitársaság 2004. évi eredményeihez képest (567 885 utas).
Wizz Air piacvezető pozíciót ért el minden kelet-közép európai országban (Magyarország, Lengyelország, Bulgária) melyből üzemelését megkezdte.
A légitársaság bázist alakított ki Budapesten, a lengyelországi Katowicében, Varsóban és Gdanskban. Kedvezményes árú repülőjegyeket kínál a lengyelországi Poznanból, Wroclawból, a litvániai Kaunasból és a bulgáriai Szófiából utazók számára is.
2006 nyarán a Wizz Air 50 útvonalon kínál havonta 350 000 ülőhelyet. Ez 50%-os növekedést jelent a tavaly nyári adatokhoz képest.

“2005 jelentős év volt számunkra. Működésünk második évében figyelemre méltó eredményeket értünk el. Háromszorosára növekedtünk, további piacokra léptünk, folyamatos terjeszkedésünk érdekében szerződést írtunk alá 24 új Airbus A320 típusú repülőgép vásárlására és Kelet-közép Európa legalacsonyabb költségekkel működő diszkont légitársaságává váltunk a versenyképesség és a pénzügyi stabilitás érdekében. – mondta el Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója. “A Wizz Air 2006-ban tovább folytatja terjeszkedését a már meglévő piacokon és újabb kelet-közép európai országokban. A légitársaság jó úton halad afelé, hogy idén elérje a 3 milliós utasszámot és két éven belül a régió egyetlen és legnagyobb légitársaságává,  illetve egyetlen kelet-közép európai bázisú diszkont légitársaságává váljon. – tette hozzá Váradi.

Óriási dobásra készül 2023-ban a magyar Kickstarter: ez lehet a válság ellenszere?

Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.

Újabb két közösségi kampány lett sikeres: mutatjuk, hogy melyik (x)

Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.

Jövőre ezeket az ötleteket lesz érdemes figyelni!

Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!

Zubreczki Dávid: teljesen abszurd, hogy erről végleg lemondtak a budapestiek

A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2023. február 3. péntek
Balázs
5. hét
KONFERENCIA
Tovább
Digital Transformation 2023
Innovatív technologiák a hatékonyságnövelésért!
Sustainable Tech 2023
Innováció ma, zöld gazdaság holnap!
Biztosítás 2023
A tavasz meghatározó pénzügyi konferenciája március 8-án!
EZT OLVASTAD MÁR?