A rövid szöveges üzenet továbbra is nagy népszerűségnek örvend, hiszen 2005. december 24-én, 25-én, 26-án, valamint december 30-án, 31-én és 2006. január 1-én, azaz 6 nap leforgása alatt összesen 31 millió 668 ezer SMS-t küldtek a legnagyobb hazai mobilcég ügyfelei.
Az ünnepek alatt sokan látogatták meg a T-Mobile t-zones WAP-portálját is, ahol a szokásos gazdag tartalom mellett a karácsonyi és szilveszteri összeállítás hasznos információiból, letölthető képekből, üdvözlő SMS-ekből lehetett válogatni. A t-zones WAP-portált a T-Mobile-osok a már jelzett időszakban a tavalyinál 30 százalékkal többször, összesen 350 ezer alkalommal keresték fel és ott a mobiltelefonos böngészés, chatelés, üzenetküldés és e-mailezés során 16,2 millió oldalt töltöttek le.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








