A T-Mobile az általános 4 százalékos feltöltési kedvezményen túl 2006. január 1-től Arany- és Platinakártyás Dominós ügyfeleinek elektronikus feltöltésnél további 10, 15 és 20 százalékos bónusszal teszi előnyösebbé a mobilhasználatot. A két kedvezmény ráadásul összeadódik, így pl. Aranykártyás Dominósok 5000 forint elektronikus úton történő feltöltésével ezentúl 5700 forintért telefonálhatnak!
|
Feltöltési címlet, elektronikus feltöltés esetén | |||
|
5000 Ft |
10 000 Ft |
15 000 Ft | |
|
Aranykártyás KAP és „általános bónusz” esetén felhasználható összeg összesen |
5700 Ft
(10 + 4 %) |
11 900 Ft
(15 + 4 %) |
17 850 Ft
(15 + 4 %) |
|
Platinakártyás KAP és „általános bónusz” esetén felhasználható összeg összesen |
5950 Ft
(15 + 4 %) |
12 400 Ft
(20 + 4 %) |
18 600 Ft
(20 + 4 %) |
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








