14 °C Budapest

Akivel mindenki elégedett

Pénzcentrum
2005. december 28. 11:58

A rEVOLUTION Software ügyfelei kifejezetten elégedettek a céggel - derül ki abból az ügyfél-elégedettségi felmérésből, amelyet a vállalat immár a harmadik évben készített el az ISO-minősítésében foglaltaknak megfelelően. A cég tudatos termék- és szolgáltatásfejlesztési programjának köszönhetően a 2005-ös felmérésben vizsgált összes terület átlagpontszáma a 10-es skála legfelső ötödébe esett, és 2004-hez képest szinte kivétel nélkül minden téren nőtt az elégedettség mértéke.

A rEVOLUTION Software ügyfelei kifejezetten elégedettek a céggel – derül ki abból az ügyfél-elégedettségi felmérésből, amelyet a vállalat immár a harmadik évben készített el az ISO-minősítésében foglaltaknak megfelelően. A cég tudatos termék- és szolgáltatásfejlesztési programjának köszönhetően a 2005-ös felmérésben vizsgált összes terület átlagpontszáma a 10-es skála legfelső ötödébe esett, és 2004-hez képest szinte kivétel nélkül minden téren nőtt az elégedettség mértéke.
Az informatikai piacon az ügyviteli-, a CRM- és integrált szoftvereiről ismert, azok fejlesztésével, értékesítésével és hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokkal foglalkozó rEVOLUTION Software Kft. az ISO 9001:2000 minősítés keretében megfogalmazott minőségi célok egyik legfontosabb mérőszámaként a vevői elégedettséget választotta, amelyet kérdőíves formában 2003. júliusától vizsgálnak. Minden Iroda ++ és Zenit ügyviteli rendszert, valamint rEVOLUTION CRM-megoldást használó ügyfél kérdőíven, egy 10 fokú skálán értékelte a szoftverek szállítóját.
A közel 250 cégnek kiküldött kérdőív alapján a rEVOLUTION Software-rel a partnerek alapvetően elégedettek, sőt az első – 2003-as – méréshez képest folyamatos javulás érzékelhető. Az általános elégedettség átlagértéke a pozitív tartomány legfelső részében helyezkedik el, 10-es skálán a 8,5-ös értéknél. Ez a 2004-es eredményhez képest 0,67 pontos javulást mutat. Ezeket az értékeket ezúttal egyformán eredményezte az Iroda++, a Zenit- és a CRM szoftvereket használók összességében igen kedvező véleménye.
Minden tekintetben pozitívan változott a rEVOLUTION-nal kapcsolatos elégedettségi tényezők megítélése: nemcsak az ügyfélbarátság és profizmus tekintetében pozitív továbbra is a megítélés, hanem immár egyértelműen nagyon kedvezően minősítik az ügyfelek a céget a gyors reagálás és a megbízhatóság, valamint a kiszámíthatóság tekintetében is.
A felhasználók már a bevezetést követően érzékelik az informatikai rendszer nyújtotta előnyöket, a korábbi évekhez képest itt is további javulás mutatkozott abban a tekintetben, hogy mennyivel vált cégük a rendszer hatására átláthatóbbá, könnyebben irányíthatóvá, illetve mennyivel lett cégük működése megbízhatóbb, gyorsabb és a lényegre, az üzletre koncentráló.
Az Iroda++ integrált ügyviteli rendszerrel kapcsolatban az ügyfelek úgy látják, hogy a szolgáltatások színvonala tartósan felzárkózott a termék színvonalához. Az egyes jellemzők közül legpozitívabban továbbra is a termék stabilitásáról és gyorsaságáról nyilatkoztak. A szolgáltatásoknál a munkatársak felkészültségét, problémamegoldó-képességét értékelték kiemelkedőnek.
A telefonos helpdesk megítélése és az oktatások szakmai színvonala is jelentősen javult, köszönhetően az új telefonközpont elmúlt évi üzembe helyezésének, amellyel jelentősen egyszerűsödött a segítséget nyújtó kollégák elérhetősége is.
A szoftverfrissítések hasznosságával, gyakoriságával szintén a korábbinál magasabb az elégedettség mértéke, ennek dokumentációját azonban a korábbinál kissé kevésbé pozitívan értékelték.

A rEVOLUTION az elért igen jó eredmények megtartása érdekében tovább folytatja termékei fejlesztését és szolgáltatási színvonalának javítását. Az ügyfél-elégedettség általános javulása messzemenőkig igazolja az e téren tett eddigi erőfeszítéseiket.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. március 25. kedd
Irén, Írisz
13. hét
Március 25.
A gofri világnapja
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33