A Magyar Gallup Intézet minden hónapban vizsgálatot folytat az ország felnőtt lakosságának összetételét a nemek aránya, a korcsoportok aránya, valamint a lakóhely településtípusa szerint pontosan tükröző mintán. A Gallup kérdezői minden egyes hónapban más és más, véletlenszerűen kiválasztott embereket keresnek fel. 2005 decemberében 1901 felnőtt magyar állampolgárt kérdeztünk meg. A megkérdezésekre 2005. december 8. és 16. között került sor 117 településen.


|
A teljes mintában |
A pártot választók között |
A pártot választó biztos szavazók között | |
|
N=1901 fő (a teljes minta hibája: +/- 2,3%) |
N=1180 fő (a részminta hibája: +/- 2,8%) |
N=835 fő (a részminta hibája: +/- 3,4%) | |
|
MSZP |
24 |
38 |
37 |
|
SZDSZ |
3 |
5 |
5 |
|
Munkáspárt |
1 |
1 |
1 |
|
Fidesz |
31 |
49 |
52 |
|
MDF |
2 |
2 |
2 |
|
Jobbik/MIÉP |
1 |
2 |
2 |
|
Centrum Párt |
1 |
1 |
1 |
|
Más pártok |
0 |
0 |
0 |
|
Nem szavazna |
22 |
||
|
Nem tudja, nem válaszol |
16 |
Arra a kérdésre, hogy Magyarországon jó vagy rossz irányba mennek-e a dolgok, a válaszolók 28 százaléka válaszolta azt, hogy a dolgok inkább jó irányba mennek. Ez egy két százalékos növekedés az előző hónaphoz képest. A megkérdezettek 61 százaléka szerint a dolgok inkább rossz irányba mennek. Ez utóbbi arány azonos az októberben és novemberben mért értékkel.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








