Tévéfüggő magyarok

Pénzcentrum
2005. december 19. 09:36

Az európaiaknak, köztük a magyaroknak is mintegy 80 százaléka ül le naponta a képernyő elé, s több mint 50 százaléka két óránál hosszabb ideig televíziózik. - írja a Világgazdaság.

Az európaiaknak, köztük a magyaroknak is mintegy 80 százaléka ül le naponta a képernyő elé, s több mint 50 százaléka két óránál hosszabb ideig televíziózik. – írja a Világgazdaság.
Ha azonban más program is van, akkor a tévéfüggők 45 százaléka még kedvenc adását is hajlandó feladni. A Research International által végzett kutatás rámutatott arra is, hogy egy esetleges országos méretű katasztrófa esetén még inkább a televízió kerül előtérbe más médiumokkal szemben. Érdekesség viszont, hogy az internet már az újságokat és a rádiót is megelőzi ebben a versenyben a magyarok körében, míg külföldön az újságoknak és a rádióknak nagyobb a hitele.
A fiatalok 46 százalékát egyáltalán nem érdekli a politikai, vagy a vallási műsorok. Hazánkban viszont egyenlő arányban vannak (40-40 százalék) azok, akiket nagyon és akiket egyáltalán nem érdekel a politikai tartalmú műsorok. Kiderült az is a felmérésből, hogy a megkérdezettek 44 százaléka informálódási igénnyel kapcsolják be a készüléket, a fiatalok 56 százaléka azonban szórakozni szeretne.

Meglepő módon a reality-show-k a felmérés szerint nagyfokú érdektelenséggel találkoznak, a magyarok az átlagnál is nagyobb mértékben 73 százalékban mondják azt, hogy a reality-műsorok nem érdeklik őket.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 18. csütörtök
Andrea, Ilma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2024. április 17. 21:27
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem