21 °C Budapest

Sikeres időszakot zár a Raiffeisen

Pénzcentrum
2005. december 19. 15:35

A Raiffeisen Bank lakossági üzletágának fejlődése töretlen: 2005 december végére az országos hálózat 98 fiókjában a lakossági ügyfelek száma elérte a 300.000-et, 26.000 ügyfél pedig pénzügyeinek intézéséhez rendszeresen használja a Raiffeisen DirektNet folyamatosan bővülő szolgáltatásait.

A bank 300.000-dik ügyfele akciós lekötött betétet igényelt a Raiffeisen Banknál. Az akció keretében most a 2 hónapos, 100 000 forintot meghaladó összegű lekötésekre - a piacon kiemelkedő - évi 6%-os kamatot biztosít a Bank. Az akció sikerességéhez hozzájárul a játék, melynek résztvevői közül hetente egy szerencsés ügyfél DVD-lejátszót nyer.
A Raiffeisen Bank ügyfeleinek körében továbbra is a lekötött forint- és devizabetét az egyik legnépszerűbb befektetési forma, ami elsősorban a betétek kiszámíthatóságának és stabilitásának köszönhető. 2004 decembere óta a lakossági ügyfelek által elhelyezett megtakarítások állománya 20%-kal növekedett, a Bank lakossági ügyfeleinek 22%-a rendelkezik lekötött betéttel.

2005 őszére a Raiffeisen Bank internetes banki szolgáltatása, a Raiffeisen DirektNet kibővült szolgáltatásokat nyújt az ügyfeleknek. A már megszokott egyenleg lekérdezésen, eseti és állandó átutalásokon, betétlekötésen kívül ezentúl Mobil Banking szolgáltatás és utasbiztosítás is igényelhető a DirektNeten keresztül. A folyamatos fejlesztésnek és a magas szintű szolgáltatásoknak köszönhetően a lakossági ügyfelek közül már 26.000-en intézik pénzügyeiket rendszeresen az interneten keresztül. A lakossági ügyfelek eseti megbízásainak több mint kétharmada az internet banking rendszeren keresztül érkezik. Évente több mint 10 milliárd forint értékű megbízást bonyolítanak a lakossági ügyfelek ezen a módon, az átlagos megbízási összeg 55 ezer forint.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. július 26. hétfő
Anna, Anikó
30. hét
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. július 25. 14:35