Vegyél mobilt diszkont áron - egymásnak esett az ALDI és a LIDL

Pénzcentrum
2005. december 8. 09:54

A két német élelmiszerdiszkont-lánc elsősorban kártyás csomagokat kínál a nála vásárló felhasználóknak. A szakemberek szerint ezzel csak tovább éleződik az amúgy is kemény német mobilpiaci árverseny, ami egyértelműen a felhasználóknak kedvez mivel jelentősen csökkenhetnek a percdíjak

 
A két német élelmiszerdiszkont-lánc elsősorban kártyás csomagokat kínál a nála vásárló felhasználóknak. A szakemberek szerint ezzel csak tovább éleződik az amúgy is kemény német mobilpiaci árverseny, ami egyértelműen a felhasználóknak kedvez mivel jelentősen csökkenhetnek a percdíjak
Az Aldi üzleteiben már megvásárolhatók a kártyás csomagok és most hasonló lépést tervez a konkurens diszkontlánc, a már Magyarországon is jelenlévő Lidl. Mindez jótékony hatással lehet a mobiltarifákra és az előfizetési, illetve a kártyás csomagok díjára. "Amíg az év közepén még 19 cent volt a legolcsóbb mobil percdíj, addig most már csak 15 cent és 2006-re könnyen 10 cent lehet" - nyilatkozta Martin Gutberlet, a Gartner piackutató cég munkatársa.
Az Aldi által kínált, lebeszélhető összeget tartalmazó SIM-kártya esetében a percdíjak - bármelyik hálózatba is irányuljanak a beszélgetések - egységesen 15 centet tesznek ki, kivéve a más Aldi-előfizetőkkel folytatott beszélgetések, amelyek percenként csupán 5 centbe (kb. 13 forintba) kerülnek. Az Aldi az E-Plus cég hálózatát használja, míg a szolgáltatásokban a Medion AG a partnere. Tény ugyanakkor, hogy bár a beszélgetések ára kedvezőbb az összes olcsó szolgáltató árainál, ám az SMS-ek már jóval többe kerülnek.
Kiszivárgott információk szerint az Aldi és a Lidl után hamarosan más élelmiszeráruház-láncok (például a Plus) is be fognak lépni a mobilpiacra. Kérdéses azonban, hogy sikerül-e majd még lejjebb vinni az árakat. Az Aldi egyelőre nem foglalkozik a konkurenciával. A diszkont legalább 750 ezer előfizetői szerződést szeretne megkötni, minél előbb. Mindenesetre elég érdekes helyzetet teremtene ha Magyarországon is megjelennének a hasonló konstrukciók és valaki mobil előfizetői szerződést kötne egy élelmiszeráruházzal vagy egy hipermarkettel.

(forrás: SG.hu Hírmagazin)

Óriási dobásra készül 2023-ban a magyar Kickstarter: ez lehet a válság ellenszere?

Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.

Újabb két közösségi kampány lett sikeres: mutatjuk, hogy melyik (x)

Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.

Jövőre ezeket az ötleteket lesz érdemes figyelni!

Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!

Zubreczki Dávid: teljesen abszurd, hogy erről végleg lemondtak a budapestiek

A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2023. január 28. szombat
Károly, Karola
4. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Digital Transformation 2023
Innovatív technologiák a hatékonyságnövelésért!
Sustainable Tech 2023
Innováció ma, zöld gazdaság holnap!
Biztosítás 2023
A tavasz meghatározó pénzügyi konferenciája március 8-án!
EZT OLVASTAD MÁR?