Vegyél mobilt diszkont áron - egymásnak esett az ALDI és a LIDL

Pénzcentrum
2005. december 8. 09:54

A két német élelmiszerdiszkont-lánc elsősorban kártyás csomagokat kínál a nála vásárló felhasználóknak. A szakemberek szerint ezzel csak tovább éleződik az amúgy is kemény német mobilpiaci árverseny, ami egyértelműen a felhasználóknak kedvez mivel jelentősen csökkenhetnek a percdíjak

 
A két német élelmiszerdiszkont-lánc elsősorban kártyás csomagokat kínál a nála vásárló felhasználóknak. A szakemberek szerint ezzel csak tovább éleződik az amúgy is kemény német mobilpiaci árverseny, ami egyértelműen a felhasználóknak kedvez mivel jelentősen csökkenhetnek a percdíjak
Az Aldi üzleteiben már megvásárolhatók a kártyás csomagok és most hasonló lépést tervez a konkurens diszkontlánc, a már Magyarországon is jelenlévő Lidl. Mindez jótékony hatással lehet a mobiltarifákra és az előfizetési, illetve a kártyás csomagok díjára. "Amíg az év közepén még 19 cent volt a legolcsóbb mobil percdíj, addig most már csak 15 cent és 2006-re könnyen 10 cent lehet" - nyilatkozta Martin Gutberlet, a Gartner piackutató cég munkatársa.
Az Aldi által kínált, lebeszélhető összeget tartalmazó SIM-kártya esetében a percdíjak - bármelyik hálózatba is irányuljanak a beszélgetések - egységesen 15 centet tesznek ki, kivéve a más Aldi-előfizetőkkel folytatott beszélgetések, amelyek percenként csupán 5 centbe (kb. 13 forintba) kerülnek. Az Aldi az E-Plus cég hálózatát használja, míg a szolgáltatásokban a Medion AG a partnere. Tény ugyanakkor, hogy bár a beszélgetések ára kedvezőbb az összes olcsó szolgáltató árainál, ám az SMS-ek már jóval többe kerülnek.
Kiszivárgott információk szerint az Aldi és a Lidl után hamarosan más élelmiszeráruház-láncok (például a Plus) is be fognak lépni a mobilpiacra. Kérdéses azonban, hogy sikerül-e majd még lejjebb vinni az árakat. Az Aldi egyelőre nem foglalkozik a konkurenciával. A diszkont legalább 750 ezer előfizetői szerződést szeretne megkötni, minél előbb. Mindenesetre elég érdekes helyzetet teremtene ha Magyarországon is megjelennének a hasonló konstrukciók és valaki mobil előfizetői szerződést kötne egy élelmiszeráruházzal vagy egy hipermarkettel.

(forrás: SG.hu Hírmagazin)

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 26. péntek
Ervin
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem