Hatékony eszköz az Ingyenlottó

Pénzcentrum
2005. november 15. 10:45

A hazai internet egyik legnépszerűbb játéka rövid szünet után ismét mindennap nyereményekkel várja játékosait.

A hazai internet egyik legnépszerűbb játéka rövid szünet után ismét mindennap nyereményekkel várja játékosait.
 
Az új Ingyenlottó a már jól ismert szisztémára épül, azaz a játékosok gyűjthető irtuális számlaösszegeket nyernek, amelyet a Fotexnet Áruházakban tudna levásárolni. Újdonság, hogy a játék fődíja ezentúl nem virtuális számlaösszeg, hanem a 2006. Év Autójának választott Renault Clio személygépkocsi, amelyet a telitalálatot elérő játékosok nyernek meg. A játékban, melyhez mindössze egy ingyenes regisztráció szükséges, 7 számot kell eltalálni a 70-ből. A nyertes számok sorsolása naponta történik.
A játékosok nyereményeiket a Fotexnet Áruházakban tudják felhasználni rendelésük meghatározott arányában. A vásárlók ezáltal fix kedvezményhez jutnak a Fotexnet Áruházakban, az áruházak üzemeltetői pedig közvetlen ráfordítás nélkül, csak a ténylegesen realizált vásárlások után kedvezményt biztosítva jutnak egy hatékony marketingeszközhöz. Az Ingyenlottón elhelyezett hirdetések a hagyományos bannerhirdetéseknél – a hirdetés méretéből és a játék sajátosságaiból kifolyólag – mintegy 50-100-szor nagyobb átkattintási arányt generálnak.
Az új Ingyenlottó rendszeres akciókkal és tárgynyereményekkel is várja majd játékosait. Mivel a játék egyben rendkívül hatékony hirdetési felület is, a partnereinkkel együttműködve egyszerűen tudunk majd külön promóciókat szervezni a játék köré – mondta el Porkoláb Péter, a játékot üzemeltető Fotexnet Kft. ügyvezető igazgatója.

Az Ingyenlottó játékosai jelenleg 10 különböző áruházban tudják nyereményüket levásárolni a Fotexnet kereskedelmi portálján, de a részt vevő partnerek elégedettsége azt jelzi, hogy hamarosan további áruházak is csatlakoznak az akcióhoz.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. július 18. péntek
Frigyes
29. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?