Nyugdíjas évek szimulátor a neten - élj meg ha tudsz !

Pénzcentrum
2005. október 12. 12:45

Rendhagyó, internetes kampányt indított a Generali biztosító, hogy a fiataloknak és középkorúaknak szemléltesse, milyen nehéz ma megélni az aktuálisan megállapított átlagnyugdíjból. Papp-Váry Borbála, a társaság kommunikációs vezetőjének elmondása szerint a biztosító tudatosan választotta az Internetet, miután az akció célcsoportja rendszeresen használja a világhálót.

 
 
Az akció lényege, hogy a hét játékban szereplő személynek egy hónapon át ki kell jönnie az aktuális átlagnyugdíj összegéből, azaz 57.251 Ft-ból. A hét szereplő saját eredményeiről, nehézségeiről nap mint nap beszámol a játékot figyelemmel követőknek. A blogokat a www.nyugdijasevek.hu site-on olvashatják az érdeklődők. „Magyarországon a fiatal- és középkorú lakosság megdöbbentően nagy hányada nincs tisztában azzal, milyen nyugdíjra számíthat öregkorában. Így azzal sem, milyen alternatívák kínálkoznak a nyugdíjálmok megvalósításához” – nyilatkozta Papp-Váry Borbála. Elmondta, ez a korosztály a napi problémáikkal küszködve immunis az ilyen jellegű információkra, ezért döntöttek egy kreatív, újszerű kampány indításán.
A microsite-on ezen felül az életkor és a havi bruttó kereset megadásával mindenki megtudhatja, mekkora nyugdíjra számíthat öregségére a TB-től. Ráadásul személyre szabott ajánlati csomagot is összeállítanak a biztosító szakemberei azoknak, akik ezt igénylik. Ezek alkalmazásával elkerülhetik annak a veszélyét, hogy megfelelő nyugdíj-előtakarékosság híján a hét emberhez hasonló helyzetbe kerüljenek. „A Generali szeptemberben jelentette be  Ezüstkor Nyugdíjprogramjának indulását, amely a harmadik pilléres nyugdíj-előtakarékossági megoldások új generációját indította el.” – utalt az akció hátterére Papp-Váry. Meggyőződése, hogy a tények őszinte bemutatása elgondolkodásra késztet mindenkit jövőjével kapcsolatban.
A www.nyugdijasevek.hu játékos weboldalt a Kirowski készítette, amely a megbízást tenderen nyerte el. A „Nyugdíjas Évek”-et online kampány is népszerűsíti, mely szintén a Kirowskiműhelyébenkészült. Az Ezüstkor Nyugdíjprogram médiakapcsolati munkájában pedig a Café PR vesz részt.
Kapcsolódó oldalak:

Bokros: „Még nem fejeződött be a nyugdíjreform”- jöhet az ötödik pillér !

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

Egykor kubai textilmunkásoktól volt hangos, most közösségi finanszírozásból újul meg a patinás budapesti gyárépület (x)

A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.

Óriásit húzott a magyar Kickstarter: ilyen lehetőség kevés alkalommal lesz 2024-ben, most bárki élhet vele

Ahogy Jeff Bezos, az Amazon alapítója híres mondása is szól: "A márkád az, amit az emberek mondanak rólad, amikor nem vagy ott.”

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. február 22. csütörtök
Gerzson
8. hét
KONFERENCIA
Tovább
Agrárszektor Konferencia 2023
Rangos agrárdíjak az Agrárszektor Konferencián!
Sustainable World 2023
A jövő vállalatai szeptember 12-én!
Mi lesz veled magyar élelmiszer?
Ingyenes Signature rendezvény
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2024. február 21. 21:33
Pénzcentrum Retail Day 2024
Magyarország legfontosabb kiskereskedelmi rendezvénye - Inspiráló előadók, izgalmas előadások, gyakorlati tudás.
Most nem