2 °C Budapest

Nyugdíjas évek szimulátor a neten - élj meg ha tudsz !

Pénzcentrum
2005. október 12. 12:45

Rendhagyó, internetes kampányt indított a Generali biztosító, hogy a fiataloknak és középkorúaknak szemléltesse, milyen nehéz ma megélni az aktuálisan megállapított átlagnyugdíjból. Papp-Váry Borbála, a társaság kommunikációs vezetőjének elmondása szerint a biztosító tudatosan választotta az Internetet, miután az akció célcsoportja rendszeresen használja a világhálót.

 
 
Az akció lényege, hogy a hét játékban szereplő személynek egy hónapon át ki kell jönnie az aktuális átlagnyugdíj összegéből, azaz 57.251 Ft-ból. A hét szereplő saját eredményeiről, nehézségeiről nap mint nap beszámol a játékot figyelemmel követőknek. A blogokat a www.nyugdijasevek.hu site-on olvashatják az érdeklődők. „Magyarországon a fiatal- és középkorú lakosság megdöbbentően nagy hányada nincs tisztában azzal, milyen nyugdíjra számíthat öregkorában. Így azzal sem, milyen alternatívák kínálkoznak a nyugdíjálmok megvalósításához” – nyilatkozta Papp-Váry Borbála. Elmondta, ez a korosztály a napi problémáikkal küszködve immunis az ilyen jellegű információkra, ezért döntöttek egy kreatív, újszerű kampány indításán.
A microsite-on ezen felül az életkor és a havi bruttó kereset megadásával mindenki megtudhatja, mekkora nyugdíjra számíthat öregségére a TB-től. Ráadásul személyre szabott ajánlati csomagot is összeállítanak a biztosító szakemberei azoknak, akik ezt igénylik. Ezek alkalmazásával elkerülhetik annak a veszélyét, hogy megfelelő nyugdíj-előtakarékosság híján a hét emberhez hasonló helyzetbe kerüljenek. „A Generali szeptemberben jelentette be  Ezüstkor Nyugdíjprogramjának indulását, amely a harmadik pilléres nyugdíj-előtakarékossági megoldások új generációját indította el.” – utalt az akció hátterére Papp-Váry. Meggyőződése, hogy a tények őszinte bemutatása elgondolkodásra késztet mindenkit jövőjével kapcsolatban.
A www.nyugdijasevek.hu játékos weboldalt a Kirowski készítette, amely a megbízást tenderen nyerte el. A „Nyugdíjas Évek”-et online kampány is népszerűsíti, mely szintén a Kirowskiműhelyébenkészült. Az Ezüstkor Nyugdíjprogram médiakapcsolati munkájában pedig a Café PR vesz részt.
Kapcsolódó oldalak:

Bokros: „Még nem fejeződött be a nyugdíjreform”- jöhet az ötödik pillér !

Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Jön az V. Mindset Meetup hétvégén, építs te is kapcsolatokat, ne maradj le! (x)

Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.

Járt már homoktövis szüreten? Most megteheti! (x)

Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. december 11. szerda
Árpád
50. hét
December 11.
Nemzetközi hegynap
Ajánlatunk
AAAAAAAAAAAAA
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33