Nyugdíjas évek szimulátor a neten - élj meg ha tudsz !

Pénzcentrum
2005. október 12. 12:45

Rendhagyó, internetes kampányt indított a Generali biztosító, hogy a fiataloknak és középkorúaknak szemléltesse, milyen nehéz ma megélni az aktuálisan megállapított átlagnyugdíjból. Papp-Váry Borbála, a társaság kommunikációs vezetőjének elmondása szerint a biztosító tudatosan választotta az Internetet, miután az akció célcsoportja rendszeresen használja a világhálót.

 
 
Az akció lényege, hogy a hét játékban szereplő személynek egy hónapon át ki kell jönnie az aktuális átlagnyugdíj összegéből, azaz 57.251 Ft-ból. A hét szereplő saját eredményeiről, nehézségeiről nap mint nap beszámol a játékot figyelemmel követőknek. A blogokat a www.nyugdijasevek.hu site-on olvashatják az érdeklődők. „Magyarországon a fiatal- és középkorú lakosság megdöbbentően nagy hányada nincs tisztában azzal, milyen nyugdíjra számíthat öregkorában. Így azzal sem, milyen alternatívák kínálkoznak a nyugdíjálmok megvalósításához” – nyilatkozta Papp-Váry Borbála. Elmondta, ez a korosztály a napi problémáikkal küszködve immunis az ilyen jellegű információkra, ezért döntöttek egy kreatív, újszerű kampány indításán.
A microsite-on ezen felül az életkor és a havi bruttó kereset megadásával mindenki megtudhatja, mekkora nyugdíjra számíthat öregségére a TB-től. Ráadásul személyre szabott ajánlati csomagot is összeállítanak a biztosító szakemberei azoknak, akik ezt igénylik. Ezek alkalmazásával elkerülhetik annak a veszélyét, hogy megfelelő nyugdíj-előtakarékosság híján a hét emberhez hasonló helyzetbe kerüljenek. „A Generali szeptemberben jelentette be  Ezüstkor Nyugdíjprogramjának indulását, amely a harmadik pilléres nyugdíj-előtakarékossági megoldások új generációját indította el.” – utalt az akció hátterére Papp-Váry. Meggyőződése, hogy a tények őszinte bemutatása elgondolkodásra késztet mindenkit jövőjével kapcsolatban.
A www.nyugdijasevek.hu játékos weboldalt a Kirowski készítette, amely a megbízást tenderen nyerte el. A „Nyugdíjas Évek”-et online kampány is népszerűsíti, mely szintén a Kirowskiműhelyébenkészült. Az Ezüstkor Nyugdíjprogram médiakapcsolati munkájában pedig a Café PR vesz részt.
Kapcsolódó oldalak:

Bokros: „Még nem fejeződött be a nyugdíjreform”- jöhet az ötödik pillér !

Több ezer magyar szülő rontja el így a gyerekét: vigyázz, nehogy elkövesd ezt a hibát

Mi, magyarok nem vagyunk a toppon, ha pénzügyi tudatosságról van szó, pedig fontos lenne, hogy jó példával járjunk gyermekeink előtt is.

Ismét zsebbe kell nyúlnia a magyar szülőknek: súlyos kiadás vár rájuk a következő hónapokban

Az infláció miatt a szülőknek a zsebpénz politikájukat is át kell gondolniuk, hiszen minden drágul, így bizony a zsebpénzt is emelni kellene.

Ők azok, akik a válságból is profitálnak: keveseknek jön be, de nagyot kaszálnak majd

Pistyur Veronika szerint a válságban erős üzleti tervek is születhetnek, hiszen jobban figyelünk, és reagálunk, mint akkor, ha kényelem van.

Rengeteg magyar kedvenc terméke tűnhet el a boltok polcairól: óriási a baj, ennek nem látni a végét

Papírhiány, munkaerőhiány, az adózási rend változása mind hozzájárul ahhoz, hogy egyre nehezebb kiadni könyveket.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. október 5. szerda
Aurél
40. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Portfolio Future of Finance 2022
Pénzügyeink 5, 10 vagy 20 év múlva? Új konferencia ad teljes képet.
EZT OLVASTAD MÁR?